تمهیدات ترافیکی مراسم ۱۳ آبان اعلام شد

    کد خبر :858536
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰ را در معابر منتهی به خیابان طالقانی پایتخت اعلام کرد.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : اعمال ممنوعیت ها و ممنوعیت های روز ۱۳ آبان ماه امسال برای نظم دهی تسهیل و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز ۱۳ آبان شروع می‌شود، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۶ صبح در محل های اطراف این محدوده مستقر هستند و اقدامات ترافیکی خود را انجام می‌دهند. همچنین از امشب نیز نسبت به انسداد مسیرهای منتهی به این مراسم اقدام خواهد شد.

به گفته حمیدی، ممنوعیت‌های توقف به شرح زیر است:

۱_ ضلع جنوبی خیابان کریم‌خان حد فاصل ایرانشهر تا میدان هفت‌تیر

۲_ خیابان قرنی حد فاصل کریم‌خان تا طالقانی در هر دو مسیر

۳_ضلع غربی خیابان قرنی حد فاصل طالقانی تا میدان فردوسی

۴_ خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت‌تیر تا انقلاب در هر دو مسیر

۵_ خیابان طالقانی حد فاصل خیابان ولیعصر (عج) تا نجات‌اللهی و خیابان مفتح تا سه‌راه طالقانی در هر دو مسیر

۶_ ضلع غربی خیابان حافظ حد فاصل کریم‌خان تا طالقانی

۷_خیابانهای ایرانشهر و موسوی حد فاصل سمیه تا انقلاب

۸_خیابان ایرانشهر حد فاصل کریم‌خان تا طالقانی

۹_خیابان میرزای شیرازی

۱۰_ خیابان ورکش

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به محدودیت‌های تردد نیز اشاره کرد و گفت: محدودیت تردد و توقف در طول خیابان طالقانی، حد فاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح از ساعت ۳ بامداد پنجشنبه ۱۳ آبان اعمال خواهد شد. همچنین طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سمت جنوب، طول خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال محدودیت اعمال خواهد شد.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح در مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابانهای مفتح و شهید موسوی از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۲ ابان برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد مسدود است و مسیر جایگزین در مسیر شرق به غرب خیابان سمیه است.

وی افزود: در صورت نیاز محدودیت‌های تردد در خیابانه‌ای اطراف مسیرهای اطراف مراسم بسته به شرایط ترافیکی و حجم مراجعات اعمال خواهد شد. شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند که در طول خیابان طالقانی حد فاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح توقف خودروها ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سردار حمیدی این را هم گفت که ایستگاه مترو تقاطع مفتح _طالقانی صبح فردا پنجشنبه ۱۳ آبان غیرفعال خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید