تمهیدات بهشت زهرا (س) برای پنج‌شنبه و جمعه پایانی سال

    کد خبر :895482
تمهیدات بهشت زهرا (س) برای پنج‌شنبه و جمعه پایانی سال

سعید غضنفری در تشریح تمهیدات سازمان بهشت زهرا (س) برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال گفت: ‌اولویت سازمان ۲۴ ساعته شدن فعالیت سازمان در پنج شنبه و جمعه آخر سال است بر همین اساس اکثریت نیروهای سازمان بهشت زهرا (س) در این دو روز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد توجه ما بحث پارکینگ است که تا به امروز ۲۰ هزار متر به سرانه پارکینگ سازمان بهشت زهرا (س) اضافه شده و در تلاش هستیم تا روز چهارشنبه ۱۲ هزار متر دیگر به سرانه پارکینگ افزوده شود تا شهروندان بتوانند به صورت رایگان از این پارکینگ‌ها استفاده کنند.

غضنفری ادامه داد:‌ یکی دیگر از اقدامات ما برای پنج شنبه و جمعه پایان سال ارائه خدمات توسط خودروهای ون مقابل خروجی مترو است تا شهروندان برای رسیدن به بهشت زهرا (س) تردد راحت‌تری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از شهروندان درخواست کرد با توجه به ۲۴ ساعته شدن فعالیت این سازمان در پنج‌شنبه و جمعه پایان سال، تردد خود به سازمان را توزیع کنند و الزاما در شب و صبح جمعه به سازمان مراجعه نکنند. همچنین بهتر است شهروندان در هنگام مراجعه به سازمان بهشت زهرا (س) مقاطع کوتاه‌تری را برای زیارت اهل قبور انتخاب کنند و از توقف طولانی پرهیز کنند.

وی تأکید کرد:‌ در پنج‌شنبه و جمعه پایانی سال، سازمان بهشت زهرا (س) فعالیت‌هایی همچون در اختیار قرار دادن صندلی و چادر برای مراسم را نخواهد داشت و بهتر است شهروندان از برگزاری مراسم در این دو روز خودداری کنند و مراسم خود را به سال آینده و روزهای آتی موکول کنند.

غضنفری با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با پلیس راهور از دو ماه قبل گفت:‌ این جلسات با هدف ایجاد هماهنگی با پلیس راهور از دو ماه گذشته برگزار شده و تمهیدات ویژه‌ای برای پنج‌شنبه و جمعه پایان سال در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه دو درب جدید باب الحسین و باب الحسن به روی شهروندان باز شده است قطعا ورود و خروج زائرین تسهیل خواهد شد. همچنین برای این ایام شهروندان می توانند از اپلیکشین “نشان” برای مسیریابی در سازمان بهشت زهرا (س) بهره بگیرند. این اپلیکیشن قطعات بهشت زهرا (س)‌ را نشان می دهد و شهروندان می توانند محل دفن متوفی خود را در اپلیکشین وارد کنند و مسیریابی مناسب را داشته باشند. پس از ایام نوروز و در سال آینده نیز تلاش خواهیم کرد به صورت مصداقی بتوان با بهره گیری از سایر اپلیکشن های مسیریابی، شهروندان محل متوفی خود را مسیریابی کنند.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد:‌ عوامل انتظامی و پلیس راهور در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال در هر روز ۴۵۰ نفر نیرو یعنی مجموعه حدود ۹۰۰۰ نفر نیرو را به کارگیری خواهند کرد تا خدمات بهتری به شهروندان در این ایام ارائه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید