تملک باغ عبقری و تبدیل آن به پارک عمومی

    کد خبر :569620

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افتتاح باغ تملک شده عبقری در منطقه 2 خبر داد و گفت: این باغ در منطقه سعادت آباد واقع شده است که بزودی برای استفاده شهروندان به بوستان عمومی تبدیل خواهد شد.

مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه که با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه و… برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: باغ عبقری واقع در منطقه 2 به مساحت 12000 متر مربع بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

یزدانی در ادامه در خصوص افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار (7،8،10،11،12 و 17) گفت: این 6 منطقه دارای سرانه فضای سبز پایین تری نسبت به سایر مناطق هستند و این مبحث جزو خواسته های شهردار محترم تهران بوده است که باید در این بخش توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین محلاتی که دارای سرانه های خدماتی کمتری نسبت به سایر محلات هستند، همانند ایجاد بازار میوه و تره بار محلی، در اولویت قرار گیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اجرای طرح تفکیک پسماند از مبداء در ساختمان های شهرداری تهران، گفت: این طرح باید به شکل مستمر پیگیری شود و تمامی مناطق 22گانه در این خصوص ارزیابی خواهند شد.

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: سناریوی برف، باران و لایروبی مسیل ها و… در مناطق 22گانه از هم اکنون باید تهیه شود.

به گزارش فارس، وی در این جلسه بر موضوعاتی چون نگهداشت مطلوب شهر تهران، صورت وضعیت الکترونیک در حوزه پسماند، لزوم تفکیک زباله از مبداء، لزوم ساماندهی سدمعبر ساختمانی در مناطق 22گانه، تکمیل روند معاینه فنی خودروهای خدمات شهری، چگونگی نظافت و رفت و روب بزرگراه ها، انجام ارزیابی در خصوص اجرای طرح تفکیک پسماند از مبداء در ساختمان های شهرداری تهران در مناطق22گانه، لزوم بازدیدهای میدانی از سطح نواحی و مناطق و رفع سریع موضوعات در کمترین زمان ممکن، تعیین تکلیف پسماندهای حجیم در مناطق 22گانه، نظافت مخازن، لزوم آبیاری سیستمی و مکانیزه، اعلام اقدامات شاخص در مناطق 22گانه و… تاکید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید