تمدید مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون ارشد

    کد خبر :883118

مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا روز جمعه هشتم بهمن ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه مورخ دوم بهمن ماه جاری مهلت ثبت نام جاماندگان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تمدید شد.

این تمدید به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۶ بهمن) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، صورت گزفته تا داوطلبان بتوانند تا روز جمعه مورخ ۸ بهمن نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام واصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۲۳ آذر و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام ده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

پیش از این ساعت ۲۴ امشب (چهارشنبه ۶ بهمن ماه) به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام جاماندگان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اعلام شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید