تمدید تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف شهر تهران از امروز

    کد خبر :757893

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای صنوف پر تردد و ریسک پذیر در گروه‌های ۳ و ۴ شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج سوم آن، روز گذشته جلسه‌ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد به مدت یک هفته دیگر کلیه صنوف گروه‌های ۳ و ۴ که شامل آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و. است تعطیل شوند.

وی افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه‌ای به روسای اتحادیه‌های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز ۱۰ آبان ماه تمدید شد.

سرهنگ مرادی در پایان با بیان اینکه فعالیت صنوف گروه‌های ۱ و ۲ که شامل اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است، همچنان مطابق گذشته بلامانع می‌باشد، خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی‌های اندیشیده شده بازدید‌های غیر مترقبه از صنوف‌های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحد‌های صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید