تمجید کارشناسان اروپایی از عملکرد خوب فغانی؛ جدی‌ترین گزینه برای قضاوت فینال

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۹:۰۱
    کد خبر :314510

قضاوت تیم داوری ایران در بازی فرانسه برابر آرژانتین بازتاب گسترده‌ای در بین کارشناسان خارجی داشت.

علیرضا فغانی و کمک های ایرانی اش(سخندان و منصوری) حساس ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه بین آرژانتین و فرانسه را قضاوت کردند.
تیم داوری ایران که بعد از قضاوت خوب در دو بازی مکزیک – آلمان و برزیل – صربستان مورد توجه قرار گرفت در این بازی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت تا جایی که بسیاری از کارشناسان خارجی لب به تحسین از فغانی گشودند و او را گزینه اصلح برای قضاوت در فینال جام جهانی دانستند.

گراتزیانو چزاری کارشناس ایتالیایی، فغانی را تحسین کرد و گفت که او بدون شک یکی از کاندیدای فینال خواهد بود.

مارک هالسی داور بین‌المللی سابق فیفا و لیگ برتر انگلیس به ستایش از عملکرد فغانی پرداخت و معتقد بود در صحنه تذکر این داور به نیکلاس اوتامندی مدافع آرژانتین، فغانی به درستی عمل کرد و باید این برخورد او به سایر داوران آموزش داده شود. او همچنین تاکید کرد علیرضا فغانی یک تورنمنت فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارد.

نیل هارمن سردبیر سابق دیلی میل و روزنامه تایمز با این جمله عملکرد فغانی را مورد ستایش قرار داد: تنها با یک کلمه می‌توان درباره این داور ایرانی صحبت کرد: کلاس بالا.

جان ون زوئدن از فعالان رسانه‌ای ورزشی در انگلیس درباره فغانی گفت: من از قبل هم گفته بودم که بهترین داور این جام جهانی علیرضا فغانی از ایران خواهد بود. آقای فغانی این فینال برای شماست.

برنتون اسپید، گزارشگر فاکس اسپورت گفت: اولین فینالیست جام جهانی مشخص شد، شما را در آنجا خواهیم دید آقای فغانی! یک عملکرد فوق‌العاده در یک بازی جذاب به نمایش گذاشته شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید