تمام گوشی‌های آتی وان پلاس با نمایشگر 90 هرتزی Fluid Display به بازار عرضه می‌شوند

    کد خبر :616419

تمامی گوشی‌های هوشمند بعدی وان پلاس با نمایشگر Fluid Display و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و بالاتر به بازار عرضه خواهند شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان پلاس 7T با بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه، نمایشگر ۹۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس معرفی شد. وان پلاس ۷ تی دومین گوشی هوشمند وان‌پلاس است که از نمایشگر Fluid Display بهره می‌برد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دستگاه جدید، آخرین گوشی وان پلاس با نمایشگر Fluid Display نخواهد بود. کارل پی، هم‌بنیانگذار وان‌پلاس اعلام کرد که کلیه‌ی گوشی‌های هوشمندی که شرکت از این پس معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد، با نمایشگر Fluid Display در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های اصلی این نمایشگر، نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی آن است. البته در گوشی‌های جدید وان‌پلاس، سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه نیز برای رسیدن به ریفرش ریت ۹۰ هرتزی ارتقا پیدا کرده است. گوشی هوشمند جدید نسبت به دستگاه‌های معمولی اندرویدی، ۳۸ درصد سریع‌تر به لمس نمایشگر پاسخ نشان می‌دهد. همچنین، وان پلاس با کوالکام وارد همکاری‌های شده تا اطمینان حاصل کند که سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند شرکت می‌توانند در سرعت عملکرد بالاتری کار کنند. سیستم می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی به عملکرد بالاتری نیاز دارد و با بالابردن سرعت هسته‌های پردازنده، مطمئن شود که رابط کاربری همواره عملکرد نرم و روانی داشته باشد.

نمایشگر Fluid Display در وان پلاس ۷ تی، از نوع AMOLED با پشتیبانی از +HDR10 و حداکثر میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. نمایشگر وان پلاس ۷ تی از رزولوشن +FHD بهره می‌برد و نمایشگر وان پلاس ۷ پرو نیز همانند نمایشگر رتینا اپل، +QHD است. در واقع باید گفت که تعریف نمایشگر Fluid Display به‌مرور زمان و بین دستگاه‌های مختلف تغییر خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید