تمام تمرکزمان روی فینال است/ همه از اشتباهات داوری متضرر می‌شوند نه فقط یک تیم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۸:۵۶
    کد خبر :215563

گارد راس شهرداری تبریز گفت: خوشحالی از پیروزی در نیمه نهایی تمام شد و حالا تمام تمرکزمان روی فینال است.

آرن داودی در مورد پیروزی مقابل نفت آبادان و صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: 4 بازی سخت را با نفت داشتیم، اما واقعا بزای پنجم سخت تر بود و برای هر دو تیم پر استرس دنبال شد و هر تیمی که برنده می‌شد حاصل زحمات خود را می‌گرفت. در این بازی ما تا اواخر مسابقه حدود 8، 9 امتیاز پیش بودیم، اما به یک باره آنها در 10 ثانیه اختلاف را کم کردند و دو ثانیه مانده بود که یک امتیاز هم پیش افتادند.

وی ادامه داد: در دو ثانیه آخر با خطایی که روی کاردوست شد، توانستیم بازی را به وقت‌های اضافه بکشانیم.

گارد راس شهرداری تبریز در مورد اینکه نفتی‌ها به دو ثانیه پایان معترض بودند و درخواست ویدیو چک داشتند، گفت: به هرحال داور تشخیص می‌دهد که چه اتفاقی افتاده است. فیلم بازی را ببیند و همه صحنه‌ها را بررسی کنند. در یکی از صحنه‌ها نیز داور تخلف سه ثانیه بازیکن ما را می‌گیرد در حالی که یک ثانیه هم نشده بود. یا در صحنه ای دیگر جمشیدی توپ را با پا زد و به گل هم رسیدند. این موارد وجود دارد و من هیچ وقت نمی‌گویم داوری خوب بوده یا بد، اما اشتباهات برای همه تیم‌ها وجود دارد.

داودی گفت: خود من از بحث داوری خیلی متضرر شده ‌ام، اما همه باید کمک کنیم که داوری هم همانند بسکتبال مان پیشرفت کند.

وی در مورد بازی فینال مقابل مهرام گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. ما در دور مقدماتی هر دو بازی را به مهرام باخته‌ایم و آنها هم واقعا تیم خوبی هستند. توانستند پتروشیمی را شکست دهند و کار بزرگی کرده‌اند. بازی‌های نیمه نهایی تمام شد و خوشحالی صعود به فینال برای دقایقی بود و بلافاصله تمام تمرکزمان برای دیدار فینال است و امیدوارم با حمایت تماشاگران‌مان سربلند باشیم.

فینال لیگ برتر بین مهرام و پتروشیمی از دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید