تلگرام پریمیوم در نهایت معرفی شد/ پاول دوروف خبر از نسخه پولی داد

    کد خبر :916827

خالق پیام رسان تلگرام، پاول دوروف، جزئیات جدیدی از اشتراک پولی تلگرام پریمیوم را اعلام کرد. به گفته وی، این امر برای افزایش هزینه‌های پروژه الزامی است. در عین حال، تمام توابع رایگان به همین صورت باقی خواهند ماند و سایرین در آینده می‌توانند از آن بهره گیرند.

بازتاب-پاول دوروف در صفحه توییتر خود طی پستی چنین بیان کرد:

” پس از تأمل در این مورد، متوجه شدیم که تنها راهی که می‌توان به طرفداران سخت‌گیرانه‌مان اجازه داد در عین رایگان نگه داشتن ویژگی‌های موجود، بیشتر از آن بهره ببرند، این است که محدودیت‌های گسترده را به یک گزینه پولی تبدیل کنیم. به همین دلیل است که در این ماه ما Telegram Premium را معرفی می‌کنیم، یک طرح اشتراک که به هر کسی امکان می‌دهد ویژگی‌ها، سرعت و منابع اضافی را دریافت کند. همچنین به کاربران امکان می‌دهد از تلگرام پشتیبانی کنند و به باشگاهی بپیوندند که ابتدا ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کند.”

با این حال، نگران نباشید: همه ویژگی‌های موجود رایگان باقی می‌مانند و بسیاری از ویژگی‌های رایگان جدید در آینده وجود خواهند داشت. علاوه بر این، حتی کاربرانی که مشترک تلگرام پریمیوم نیستند نیز می‌توانند از برخی از مزایای آن استفاده کنند، به عنوان مثال، می‌توانند اسناد، رسانه‌ها و استیکرهای بسیار بزرگ ارسال شده توسط کاربران Premium را مشاهده کنند یا برای افزودن واکنش‌های برتر کلیک کنند.

تلگرام معتقد است که تبلیغات روش مناسبی برای افزایش درآمد نیست و این کاربران هستند که با حمایت پیام رسان می‌توانند تجربه کاربری بهتری بدون داشتن تبلیغات مزاحم داشته باشند. متاسفانه جزئیات دقیق برنامه اعلام نشد اما گفته شده ماهانه برای اشتراک باید نزدیک 5 دلار هزینه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید