تلویزیون 86 اینچی ردمی مکس با نرخ نوسازی 120 هرتز معرفی شد

    کد خبر :789217

شرکت شیائومی در سال‌های گذشته بود که زیربرند جدید ردمی را تاسیس کرد. زیربرندی که تاکنون محصولات قابل توجهی را توسعه داده و در بازار عرضه داشته است. به تازگی این شرکت تصمیم گرفت تلویزیون غول پیکر 86 اینچی را با نام ردمی مکس 86 معرفی کند که نرخ نوسازی 120 هرتز دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– ردمی مکس 86 شیائومی تلویزیون غول پیکری است که طراحی تخت داشته و ابعاد بزرگی نیز برای آن در نظر گرفته شد. این تی وی وضوح 4K ارائه می‌دهد و با نرخ نوسازی 120 هرتز می‌تواند حتی برای گیمینگ نیز گزینه مناسب تلقی شود. البته سری تلویزیون‌های ردمی مکس شیائومی به عنوان محصولاتی در اندازه‌های بزرگ و غول‌پیکر، اما با قیمت‌هایی اقتصادی شناخته می‌شوند و عضو جدید این سری نیز همینطور است. با قیمتی در حدود 1237 دلار، علاقه‌مندان می‌توانند صاحب تلویزیون ردمی مکس 86 شیائومی شوند که با نرخ نوسازی بالا و رزولوشن 4K برای گیمینگ هم قابل استفاده است.

گفتنیست که تلویزیون Redmi Max 86 مخصوص افرادی است که به تلویزیونی کوچک‌تر و مقداری ارزان‌تر از ردمی مکس 98 نیاز دارند و به گیمینگ و تماشای فیلم هم علاقه‌مند هستند. جالب اینجاست که شیائومی حتی فکر حمل و نقل این تلویزیون عظیم‌الجثه را هم کرده است و برای قرار دادن آن در خانه خود به جره ثقیل نیازی نیست؛ بسته‌بندی ردمی مکس 86 به گونه‌ای است که درون 99.9 درصد از آسانسورها به راحتی جا می‌گیرد و حمل و نقل آن نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

در کنار قابلیت‌های جذابی چون رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تلویزیون هوشمند ردمی مکس 86 از فناوری‌های دالبی ویژن و دالبی پانوراما هم پشتیبانی می‌کند.

این اسمارت تی وی حدود 92 درصد از فضای رنگ DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد و به لطف حاشیه‌های نازک خود نسبت صفحه به بدنه‌ی آن در حدود 97.25 درصد است.

تلویزیون ردمی مکس 86 به دو بلندگو 12.5 واتی مجهز است و از فناوری دالبی اتموس برای تولید صدا با کیفیت بسیار بالا پشتیبانی می‌کند. همانطور که اشاره شد تلویزیون جدید شیائومی با نرخ نوسازی تصویر متغیر، حضور درگاه HDMI 2.1 و تاخیر پایین برای گیمرها نیز یک گزینه‌ی جذاب به نظر می‌رسد.

کاربران تلویزیون ردمی مکس 86 می‌توانند با کمک دستیار هوشمند XiaoAI، تلویزیون خود را به طور کامل شخصی‌سازی کنند و بهترین تجربه‌ی استفاده را برای خود رقم بزنند. اما متاسفانه همانطور که ردمی مکس 98 وارد بازارهای جهانی نشد، به احتمال زیاد Redmi Max 86 نیز فقط در بازار داخلی چین به فروش می‌رسد.

در هر صورت ردمی مکس 86 در حدود 1237 دلار قیمت دارد که برای یک تلویزیون هوشمند 86 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 4K کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. ردمی مکس 86 دارای یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ARM Cortex-A73، 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای داخلی است که به کمک سیستم عامل MIUI for TV 3.0 در اصل بخش «هوشمند» این تلویزیون هوشمند را تشکیل می‌دهد. با توجه به پایه و فریم فلزی خود، تلویزیون اقتصادی جدید شیائومی از استحکام بالایی نیز برخوردار است.

از قابلیت‌های اتصال این تلویزیون هوشمند نیز می‌توان به پورت اترنت، دو پورت HDMI، یک پورت HDMI 2.1، دو درگاه USB و یک درگاه S/PDIF اشاره کرد که سازگاری ردمی مکس 86 با انواع دستگاه‌ها را نشان می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید