تلویزیون هوشمند شیائومی TV ES Pro 86 معرفی شد/تلویزیون غول پیکر چینی

    کد خبر :912507

شیائومی هر سال سعی داشته محصولات متنوعی را در بازار عرضه کند. حال نوبت به معرفی تلویزیون هوشمند شیائومی TV ES Pro 86 رسیده که از مشخصات فنی قابل توجه و قیمت مناسب برخوردار است.

بازتاب- شیائومی به طور رسمی تلویزیون بزرگ ES Pro 86 را معرفی کرد. این محصول جدید هنوز در چین برای پیش‌سفارش موجود است، فروش آن تا هشت روز دیگر آغاز می‌شود. قیمت 8500 یوان یا 1270 دلار بوده که نسبت به برخی رقبا قطعا قیمت مناسب‌تری دارد و باید آن را گزینه ایده آلی دانست.

این تلویزیون از یک پنل 86 اینچی با وضوح 4K، نرخ فریم 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1000 کاندلا بر متر مربع و 100 ناحیه نور پس زمینه استفاده می‌کند. آمار اعلامی از پوشش 94 درصدی فضای رنگی DCI-P3 خبر می‌دهند. این تلویزیون بر اساس پلتفرم سخت افزاری با چهار هسته Arm Cortex-A73 ساخته شده و سیستم عامل MIUI را دربرمی‌گیرد. میزان رم 4 گیگابایت و حافظه فلش 64 گیگابایتی دارد.

شیائومی برای محصول خود از اسپیکر 30 واتی بهره گرفته که در کنار سایر مشخصات آن را به تلویزیون غول پیکر باکیفیتی تبدیل ساخته است. شیائومی TV ES Pro 86 در یک قاب فلزی محصور شده است، از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند، با دستیارهای صوتی اختصاصی XiaoAI همراه شده و از کانکتورهایی نظیر HDMI 2.1، دو HDMI 2.0 و دو USB بهره می‌برد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت شیائومی مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید