تلویزیون هوشمند تی سی ال با لوازم منزل تعامل می کند

    کد خبر :666595

شرکت چینی تی سی ال از تولید تلویزیون های هوشمندی در سال 2020 خبر داده که دارای یک کنسول مرکزی هستند و می توانند با لوازم منزل تعامل کنند.

 

به نقل از آسین ایچ، تی سی ال که پیش از این خدماتی مانند دستیار صوتی هوشمند و برخی امکانات چندرسانه ای خاص را به تلویزیون های تولیدی خود افزوده بود، حالا می خواهد در سال ۲۰۲۰ تلویزیون های خود را هر چه بیشتر هوشمند کند.

 

تی سی ال در بیانیه ای که بدین منظور منتشر کرده، آورده است: فناوری در حال تغییر شکل دادن دنیای اطراف ماست و محصولات هوشمند زندگی ما را دگرگون کرده اند. تی سی ال نیز تلاش دارد در این تجربه سهیم باشد و مبنای پیشرفت در این زمینه تحولاتی است که در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء رخ داده است.

 

به گزارش فارس ،در ادامه این بیانیه از ارتقای تلویزیون های تی سی ال به گونه ای خبر داده شده که هوش مصنوعی آنها بیش از پیش در مقایسه با رقبا افزایش یابد. همچنین برقراری ارتباط میان تلویزیون های این شرکت و لوازم مختلف منزل بیش از گذشته ارتقاء می یابد. تی سی ال جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نکرده و وعده داده که در سال ۲۰۲۰ در این زمینه به طور مفصل اطلاع رسانی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید