تلفن هوشمند «گلکسی اس 11» دارای باتری 3،730 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

    کد خبر :640469

سامسونگ در حال تلاش برای راه اندازی گوشی سری گلکسی اس 11 است. اکنون وب سایت های کره ای اعلام کرده اند گواهینامه ای صادر شده است که باتری با شماره مدل EB-BG980ABY توسط سامسونگ ثبت شده است. این موضوع توجه رسانه ها را به سمت باتری این گوشی جلب کرده است.

 

عکسی از باتری نیز وجود دارد و با وجود کیفیت پایین تصویر ، می توانیم حدس بزنیم که شاهد یک باتری با ظرفیت 3،730 میلی آمپر ساعتی هستیم.

 

 

به گزارش انتخاب،اگر این ظرفیت باتری تایید شود ، به احتمال زیاد علت این موضوع به انتظارات کاربران مرتبط است. ابعاد این باتری به شکل مربعی است ، یعنی نه تنها نسخه بزرگتر باتری گلکسی S10e است بلکه یک نسخه کاملاً دوباره طراحی شده از این نوع باتری است.

 

برخی شایعات نشان می دهند که دلیل باتری بزرگتر ، صفحه نمایش 90 مگاهرتز و مودم 5G و افزایش مصرف انرژی است. قبلاً شنیده ایم که برخلاف تلفن 2019 که مدل 5G خاص خودش بود ، تمام گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 11 قابلیت اتصال 5G را دارند.

 

 

در همین حال ، جالب است بدانید که نام رمزی دوربین ماژول گلکسی اس 11 با نام هابل شناخته می شود و مرجع روشنی برای لنزهای پریسکوپ 5 برابری است. جالب است که سامسونگ این نام را با الهام از نام تلسکوپ فضایی هابل نامگذاری کرده است که دارای یک دوربین فوق العاده قدرتمند است که می تواند از دورترین گوشه های کهکشان ما عکس بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید