تلاش دوباره علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ۹:۰۲
    کد خبر :898785
تلاش دوباره علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال

بیش از یک سال قبل بود که مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخابات رییس این فدراسیون برگزار و طی آن کیومرث هاشمی،‌ مصطفی آجورلو، علی کریمی و شهاب‌الدین عزیزی خادم برای تصدی این سمت با یکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت عزیزی خادم با رأی اکثریت در این انتخابات پیروز شد.

یکی از اتفاقات ویژه آن مجمع حضور علی کریمی در رقابت ریاست فدراسیون فوتبال بود و مشابه این اتفاق که یک چهره کاملاً ورزشی در سنین جوانی برای این سمت اقدام کند و این موضوع در نوع خودش جالب توجه بود.

با این وجود کریمی مورد اعتماد اهالی مجمع قرار نگرفت و این عزیزی خادم بود که جانشین مهدی تاج شد.

پس از این انتخاب و از همان روزهای نخست، حاشیه‌هایی پیرامون فدراسیون فوتبال شکل گرفت و در نهایت ادامه این حواشی و سلسله اشتباهات مدیریتی در رأس فدراسیون فوتبال باعث شد هیات رییسه تصمیم به عزل او گرفته و فدراسیون تا زمان تشکیل مجمع عمومی و تصمیم گیری در این خصوص با سرپرستی میرشاد ماجدی اداره شود.

با وجود اینکه هنوز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص عزیزی خادم تصمیم‌گیری نکرده ولی شنیده‌ها از قطعیت عزل او و برگزاری مجمع انتخاباتی دوباره به زودی خبر می‌دهد.

در این راستا خبر رسید که علی کریمی قصد دارد با دعوت اطرافیان بار دیگر شانس خودش را برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون امتحان کند. ظاهراً عده‌ای از اهالی فوتبال و اعضای مجمع به کریمی گفته‌اند که در مجمع قبلی اشتباه کردند و به عزیزی خادم اعتماد کردند و بهتر بود همان موقع فوتبال را به دست فوتبالی‌ترین چهره انتخابات بسپارند و حالا در صورت ورود دوباره کریمی از وی حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در این میان مشورت با برخی چهره‌های برجسته هم کریمی را بر آن داشته تا برای بار دوم وارد کارزار انتخاباتی فدراسیون شود و اگر این اتفاق بیافتد در نوع خودش قابل توجه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید