تلاش ترامپ برای وادار کردن ارتش آمریکا به حمله نظامی به ایران

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹
    کد خبر :329348

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: هرچند رئیس‌جمهور فعلی آمریکا حرف از جنگ نمی‌زند اما اطلاعات متقنی وجود دارد که در یک سال گذشته تلاش کرده تا ارتش امریکا را وادار به حمله نظامی به ایران کند.

به گزارش مهر، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود و از روز اول هم مردم بودند که پای انقلاب اسلامی ایستادند و در برابر مشکلات مقاومت کردند.

وی افزود: در سالهای گذشته بدون حضور مردم امکان عبور از حوادث وجود نداشت. در دفاع مقدس به دلیل حمایت همه کشورهای استکباری، اگر حضور مردم نبود به شکست می انجامید اما مردم در قالب سربازی و حضور داوطلبانه در جبهه حضور یافتند و تعداد زیادی شهید و مجروح دادند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: بخش های مختلف در جنگ حضور یافتند و وظیفه ماست که با خدمت رسانی، پاسخی مناسب به اقدامات آنها بدهیم.

سرلشکر باقری رسیدگی به ایثارگران را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: باید از زحمات رزمندگان قدردانی کرد. هرچند رئیس جمهور فعلی آمریکا حرف از جنگ نمی زند اما اطلاعات متقنی وجود دارد که در یک سال گذشته تلاش داشته ارتش امریکا را وادار به حمله نظامی به ایران کند. پس باید به دفاع از کشور اهمیت داد.

وی ادامه داد: سند جامعی در سال‌های گذشته توسط هیئت وزیران تهیه شده و مسئله ارتقاء جایگاه رزمندگان که از کشور دفاع کرده اند در آن بررسی شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: شورای راهبردی این سند تشکیل شده و قرار شد سالی دوبار این جلسه تشکیل شود.

براساس این گزارش، جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان صبح امروز (یکشنبه ۳۱ تیر) با حضور سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار حسین سلامی جانشین و سرپرست معاون هماهنگ‌کننده سپاه، سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بهمن کارگر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، علیرضا آوایی وزیر دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید