تغییر ساعت کار ادارات از 18 شهریور

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۲۴
    کد خبر :1019765
ساعت کار ادارات
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران درباره تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی از ۱۸ شهریورماه در تهران توضیحاتی ارائه کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از ۱۸ شهریور از ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور خواهد بود.

 قدرت الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی از ۱۸ شهریورماه در تهران اظهار کرد: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از ۱۸ شهریور از ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور خواهد بود.

وی افزود: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های استانی و واحدهای صنعتی ۷ و در اداره‌های نظامی، انتظامی و امنیتی 6 و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: مدیران به گونه‌ای نظارت داشته باشند تا براساس ماده ۸۷ قانون خدمات کشوری سقف ۴۴ ساعت کار در هفته برای همه کارکنان رعایت شود و هیچ‌گونه خدشه‌ای در پاسخگویی به مراجعات مردم نداشته باشیم.

به گزارش فارس، بر اساس این گزارش ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی از ۱۶ خردادماه امسال برای صرفه جویی در مصرف انرژی، 6 صبح تعیین شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید