تغییرات در ترکیب پرسپولیس/ فرمول مجهول برانکو برای شکست قلعه‌نویی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰
    کد خبر :547142

پرسپولیس با ترکیبی غیر قابل پیش‌بینی به مصاف سپاهان اصفهان در جام حذفی می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱ چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

دیدار بین دو تیم پرافتخار لیگ برتر ایران که همواره جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشته است در حالی با حساسیت مضاعف روبرو شده است که دو تیم تا هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر برای قهرمانی تلاش داشتند که در نهایت شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای سومین فصل متوالی موفق به قهرمانی شدند.

پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود که کادر فنی این تیم بر خلاف گذشته تصمیم گرفته است تمرینات را پشت درهای بسته برگزار کند.

برانکو برای اینکه تیمش در آرامش تمرین کند اجازه ورود خبرنگار و هوادار را به ورزشگاه محل برگزاری تمرین تیمش نداده است تا کسی در جریان نحوه آماده سازی این تیم برای دیدار با شاگردان امیر قلعه‌نویی نباشد.

برانکو ایوانکوویچ که همواره نشان داده است فلسفه فوتبالی خود را برای پیروزی دنبال می‌کند ممکن است بار دیگر سروش رفیعی را در نبود بشار رسن نیمکت نشین کند تا امید عالیشاه وظیفه بازی‌سازی را در کنار احمد نورالهی انجام دهد. احتمالی که می‌تواند با حضور امید عالیشاه در خط حمله بار دیگر تغییر کند و پرسپولیس با دو هافبک دفاعی به مصاف قلعه نویی برود.

سرخپوشان پایتخت که شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند بعید نیست بار دیگر محسن ربیع خواه را که به شرایط ایده آل بازگشته است را به محمد نادری ترجیح دهند.

تغییراتی که می‌تواند برای امیر قلعه نویی دردسرساز شود. سپاهان که با هدایت وی معمولاً از سیستم سانتر از جناحین استفاده می‌کند باید خودش را برای رویارویی با مجهول ترین پرسپولیس آماده کند. تیمی که پس از قهرمانی در لیگ برتر می‌خواهد جام حذفی را نیز روی دستان سیدجلال حسینی بگذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید