تعیین تکلیف بافت فرسوده 8 منطقه تهران

    کد خبر :626455

معاون عمرانی فرمانداری تهران با بیان اینکه 3600 هکتار بافت فرسوده در پایتخت وجود دارد، گفت: تاکنون بافت فرسوده 8 منطقه تهران تعیین تکلیف شده است.

غلامحسین آرام، معاون عمرانی فرمانداری تهران ، درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه بافت فرسوده شهری، اظهار داشت: شهر تهران 3600 هکتار بافت فرسوده دارد که سازمان نوسازی اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات سازمان نوسازی شهرداری تهران کارگروه زیرساخت بافت فرسوده با ریاست تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران در مناطق تشکیل می‌شود و در این خصوص نیز تصمیمات خوبی با همکاری آب، برق، گاز و دیگر مناطق مختلف شهر تهران انجام شده است.

 

معاون عمرانی فرمانداری تهران یادآور شد: هر دو هفته یکبار کمیته زیرساخت با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود و مناطق مختلف شهر تهران با توجه به مشکلات و میزان بافت فرسوده‌ای که دارند در اولویت بررسی در این جلسه قرار می‌گیرند و پس از صورتجلسه اقدامات لازم به دستگاه‌های زیرمجموعه ابلاغ می‌‌شود.

 

وی یادآور شد: تاکنون بافت فرسوده 8 منطقه تهران تعیین تکلیف شده است و هر دو هفته یکبار یک منطقه در دستور کار کمیته بازسازی قرار می‌گیرد.

 

آرام یادآور شد: تسهیلات مختلفی نیز به مالکین در بافت فرسوده اعطا می‌شود که از جمله آن وام و حذف عوارض شهرداری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید