دادستان کل کشور: تظاهر به روزه خواری در خودرو مشمول برخورد قانونی خواهد بود

    کد خبر :898813

دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: از طریق رسانه‌های عمومی حرمت روزه خواری در ملأ عام و انظار عمومی مورد تاکید قرار گیرد و کسانی که به هر دلیل روزه نیستند باید از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند و در صورت ارتکاب تحت عنوان اقدام به جرم مشهود با آنان برخورد قانونی لازم صورت گیرد و از آنجا که اتومبیل حریم خصوص تلقی نمی‌شود تظاهر به روزه خواری در خودرو نیز مشمول برخورد قانونی خواهد بود.

در نامه حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری آمده است: موکدا دستور فرمایید پلیس نظارت بر اماکن عمومی ضمن نظارت بر مراکز فروش مواد غذایی در سطح شهر‌ها بویژه در پایانه‌های حمل و نقل، رویکرد اصلی خود را آموزش، تذکر و ارشاد قانونی قرار داده و در صورت عدم تاثیر اقدامات پیشگیرانه، برخورد مناسب قانونی با حفظ کرامت انسانی به عمل آورد.

بر اساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور، یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ اولین روز ماه مبارک رمضان است.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. mohsen گفت:

    آقای دادستان کشور. با این سختگیری‌ها و بگیر و ببند‌ها به اسم خدا و مذهب تا کنون با کجا رسیدید که الان می‌خواهید تشدیدش کنید؟ پشت کردن مردم به مذهب نتیجه آن بود،باز هم ادامه بدید خوبه… بزودی آن درصد کم معتقد به مذهب هم خسته خواهند شد. گویا هدف گروهی مذهب زدأیی از جامعه بود و در این کار هم جدا موفق شده‌اند.. خسته نباشید

  2. مسلمان دیروز گفت:

    پیام من را سانسور کردید چون حق بود،خاک بر سر ماله کشان و قلم بمزدانی که آبروی شغل خبرنگاری را برده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید