تصویر رندر شده خودرو آئودی Q5 E-Tron، خبر از چهره جسورانه می دهد

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۳۲
    کد خبر :791219

گروه خودروسازی فولکس واگن تصمیم گرفته هر سال مدل‌های الکتریکی جدیدی را روانه بازار کند و پس از رسوایی آلودگی هوا، تصمیم برای توسعه اتومبیل‌های الکتریکی یا همان برقی نیز بیشتر شد. در این بین باید به زیربرند آئودی این گروه اشاره کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– این خودروساز اینگولشتاتی، محصول جدید الکتریکی E-Tron GT پرتوان اسپرتی را معرفی کرد که با استقبال قابل توجهی رو به رو شد. در اوایل ماه جاری بود که شاهد انتشار تصاویر جاسوسی Q4 E-Tron  و Q4 Sportback E-Tron بودیم که برخی از چندین مدل شاسی بلند الکتریکی آئودی هستند.

اما گفته شده یک مدل الکتریکی بزرگ ابعاد دیگر در دست توسعه و آزمایش است و آن چیزی نیست جز Q5 E-Tron که به تازگی تصویر رندر شده آن منتشر شد. این تصویر توسط Avarvarii طراحی شده و چهره جسورانه و جالبی برای آن باتوجه به مدل E-Tron GT و تصاویر جاسوسی قبل، برای آن در نظر گرفته شده است.

طبق تصاویر جاسوسی، این شاسی بلند الکتریکی، طراحی جلوپنجره بسیار به E-Tron GT اخیر نزدیک است و تنها شاهد ارتقا شاسی و بزرگ شدن بدنه هستیم. اگر چنین طراحی توسط آئودی برای اس یو وی بزرگ ابعاد الکتریکی Q5 E-Tron در نظر گرفته شود، بی شک قابل توجه است.

Q5 E-Tron می‌تواند از ویژگی‌های پیشرفته‌ای همچون سیستم تعلیق بادی تطبیقی، فرمان چرخ عقب و برخی امکانات دیگر بهره مند شود. اعتقاد بر این است که نسخه‌های تک و دو موتوره با مدل‌های پایه و تکیه بر پیکربندی RWD در دست توسعه هستند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید