تصویر جدیدی از آیفون 14 پرو اپل منتشر شد/ نگاهی به زاویه دیگر

    کد خبر :918265

پس از بررسی ماکت‌های باکیفیت مورد استفاده برای ساخت کاور در وب، هیچ کس شکی ندارد که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس طراحی جدیدی با دو برش برای سیستم دوربین جلو دریافت خواهند کرد.

بازتاب- طبق شایعات، اپل سیستم فوکوس خودکار را به دوربین سلفی آیفون 14 اضافه خواهد کرد که کیفیت سلفی‌ها و ویدیوها را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. تامین کنندگان این بخش دو شرکت Genius و Cowell خواهند بود. دیافراگم دوربین جلو آیفون 14 F/1.9 گزارش شده است. ارتقای سخت افزاری کلیدی شامل اضافه شدن یک درایور جدید VCM ارائه شده توسط Alps و Luxshare و انتقال به یک لنز شش لنزی پلاستیکی 6P (در مقابل 5P فعلی) است. لنزها توسط جنیوس و لارگان تولید خواهد شد.

صفحه نمایش آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس از فناوری نرخ نوسازی تطبیقی ​​استفاده می‌کند که به طور خودکار نرخ نوسازی صفحه را بر اساس آنچه روی صفحه نمایش داده می‌شود تنظیم می‌کند. این کار عملکرد روان را تضمین کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد داشت.

آیفون 14 و آیفون 14 مکس از سیستم تک چیپ اپل A15 سال گذشته استفاده خواهند کرد، در حالی که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس پلتفرم موبایل جدید اپل A16 را دریافت خواهند کرد که عملکرد رکوردشکنی آن را امروز گزارش دادیم. از نظر دوربین، مدل‌های پرو و ​​پرو مکس دارای سنسور تصویر 48 مگاپیکسلی و پشتیبانی از فیلمبرداری 8K خواهند بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا سپتامبر 2022 منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید