تصاویر مفهومی اسمارت‌فون سرفیس مایکروسافت با نمایشگر منفرد منتشر شد

    کد خبر :745692

اخیرا شاهد عرضه سرفیس Duo شرکت مایکروسافت بودیم. این محصول با قالب طراحی منحصربه‌فرد و 2 نمایشگر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. اگرچه سرفیس Duo یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های مایکروسافت طی سالیان اخیر به‌شمار می‌رود؛ اما یک هنرمند در خصوص طراحی ظاهری گوشی تک نمایشگره مایکروسافت کنجکاو شده است. Jonas Daehnert که در شبکه اجتماعی توئیتر با شناسه PhoneDesigner@ نیز شناخته می‌شود؛ تصویری مفهومی از یک دستگاه فرضی با نام سرفیس Solo را منتشر نموده است.

 

سرفیس Duo مجهز به یک نمایشگر قابل چرخش بوده و در حالت تک نمایشگره نیز قابل استفاده است. اما نسبت ابعاد سرفیس Duo موجب می‌شود تا این دستگاه در مقایسه با گوشی‌های عادی عریض‌تر باشد. الگوی طراحی شده توسط آقای Daehnert دارای نسبت ابعاد متداول‌تری برای یک نمایشگر منفرد و هندستی است که نشانه‌هایی از سبک طراحی سایر دستگاه‌های مایکروسافت در آن به چشم می‌خورد.

دکمه‌های تعبیه شده در قسمت جانبی هندست مفهومی از ظاهری مشابه با سایر دستگاه‌های سرفیسی برخوردار است. همچنین این دستگاه فرضی همانند سایر گجت‌های سرفیس با رنگ خاکستری به تصویر کشیده شده است. این هندست مجهز به یک دوربین منفرد در قسمت پشتی و یک نمایشگر حفره‌دار در قسمت جلویی است.

به‌طور کلی دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت مرزهای جدیدی را تعریف نموده و رده‌هایی متفاوت یا طیف جدیدی از دستگاه‌ها را ایجاد می‌کنند. سرفیس پرو به محبوبیت الگوی طراحی 2 منظوره فعلی کمک کرد. در سرفیس Duo دو نمایشگر حول یک لولای منحصربه‌فرد باز و بسته می‌شوند. سرفیس استودیو نیز پای نمایشگر شناور را به دستگاه‌های All-in-One باز می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ برخی دستگاه‌های سرفیس نظیر سری سرفیس لپ‌تاپ از الگوی طراحی سنتی‌تری بهره می‌گیرند.

به گزارش آی تی سان،در حال حاضر عرضه سرفیس‌فون با نمایشگر منفرد امری بعید به‌نظر می‌رسد؛ اما ایده‌پردازی هنرمند در خصوص طراحی ظاهری این محصول یقینا جالب‌توجه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید