تصادف وحشتناک ستاره سابق رئال مادرید/عکس

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۳۲
    کد خبر :902032
تصادف وحشتناک ستاره سابق رئال مادرید

ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی کلمبیا بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، فردی رینکون بازیکن کلمبیایی پیشین تیم‌های رئال‌مادرید و کورینتیانس که روز گذشته در زادگاهش دچار سانحه رانندگی شد و به‌دلیل صدمه شدید از ناحیه سر در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

رینکون ۵۵ ساله که در دهه ۱۹۹۰ در سه‌ جام‌جهانی هم حضور داشت و ۸۴ مرتبه پیراهن تیم ملی کلمبیا را برتن کرد، در شهر کالی تصادف کرده و سپس تحت عمل جراحی قرار گرفت. او سریعاً از محل حادثه به یک کلینیک خصوصی منتقل شد. بازیکن سابق رئال مادرید تحت عمل جراحی سر قرار گرفته و در این مدت تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت اما در اواخر روز چهارشنبه جان خود را از دست داد.

نشریه «ال‌تیمپو» خبر داد، رینکون از چراغ قرمز عبور کرده و به همین دلیل با اتوبوس به‌شدت برخورد کرده است. هردو وسیله نقلیه از پهلو متوقف شده‌اند و به جاده فرعی رفته‌اند.

رینکون که رئال‌مادرید و کورینتیانس بازی کرده، سابقه بازی برای ناپولی، پالمیراس و سانتوس را هم داشته است. وی که در جام‌های جهانی فوتبال ۱۹۹۰، ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ برای کلمبیا بازی کرده است، رینکون یک نماد ملی برای کلمبیا به‌شمار می‌آید. او در کنار کارلوس والدراما، رنه هیگیوتا و فاوستینو آسپریلا یکی از بازیکنان نمادین کلمبیایی در دهه ۹۰ محسوب می‌شود. رینکون که در آمریکا د کالی، پالمیراس، ناپولی و رئال مادرید بازی کرده بود، در سال ۲۰۰۱ از تیم ملی خداحافظی کرد. وی همچنین از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ برای کورینتیانس برزیل بازی کرد و اولین کاپیتان این تیم شد که توانسته است قهرمانی جام جهانی باشگاه‌های فوتبال را از آن خود کند.

گل به یادماندنی او در دقیقه ۹۰ دیدار برابر آلمان در جام جهانی ۱۹۹۰ باعث صعود کلمبیا به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی شد. ضربه او روی پاس دیدنی کارلوس والدرما از میان پاهای بودو ایلگنر، گلر ژرمن‌ها عبور کرد و یک امتیاز سرنوشت‌ساز را به حساب کلمبیا واریز کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید