تصادف مرگبار دو سواری ۲۰۶ و ۴۰۵ در تهران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۴
    کد خبر :1053837

تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه همت ۲ کشته برجای گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه همت خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته برجا گذاشت.

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲:۰۶ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت قبل از پاسداران به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با سه سرنشین بدلایل نامشخص با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد و از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های وسط بزرگراه با یک تیر چراغ برق برخورد می‌کند.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت برخورد، اتاقک این خودرو تا حدودی متلاشی شده بود، گفت: هر سه سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان اتاقک خودرو را برش دادند و هر سه نفر را خارج کردند.

وی ادامه داد: ۲ پسر جوان ۱۸ و ۲۳ ساله که در قسمت جلوی خودرو بودند بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند و خانم ۱۹ ساله دیگر سرنشین این خودرو زنده اما مصدوم روانه مراکز درمانی شد.

ملکی اضافه کرد: در داخل خودرو پژو ۴۰۵ نیز سه سرنشین ۲ آقا و یک خانم حضور داشتند که خانم دچار کمی مصدومیت بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

به گزارش ایرنا، به گفته وی، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل را ترک کردند و علت حادثه نیز در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است.

تصادف مرگبار

تصادف مرگبار

تصادف مرگبار

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید