تصادف مرگبار در بزرگراه نواب تهران

    کد خبر :818620
تصادف مرگبار در بزرگراه نواب تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه نواب صفوی خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ دراین باره گفت: حوالی ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی بود که در محدوده خیابان شهید محبوب مجاز به علت نقص فنی در لاین کناری بزرگراه توقف کرد. در همین لحظه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که در همان مسیر در حال حرکت بود به شدت با راننده و ترک‌نشین موتورسیکلت که به صورت پیاده در بزرگراه بودند برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل امدادی و انتظامی در محل توضیح داد: متاسفانه با حضور عوامل امدادی مشخص شد که راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

مومنی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور نیز در محل حضور داشتند، افزود: بررسی‌ها برای تعیین علت قطعی حادثه در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این حادثه به شهروندان توصیه کرد: در هنگام بروز حادثه و نقص فنی در وسیله نقلیه با فواصل مناسب علائم هشداردهنده قرار دهند و از تعمیر و رفع نقص در معابر بزرگراهی خودداری کنند. رانندگان وسایل نقلیه نیز باید در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از انجام کارهایی که باعث حواس‌پرتی می‌شود خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید