تصادف مرگبار دختر جوان در بزرگراه یاسینی تهران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۴
    کد خبر :1009660
تصادف مرگبار بزرگراه یاسینی تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران و فوت زن ۲۳ ساله بر اثر این حادثه خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت درباره حادثه برخورد شدید سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی بعد از بزرگراه شهید زین الدین نرسیده به بزرگراه شهید سلیمانی، (منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ) یک دستگاه سواری پژ و ۲۰۶ به رانندگی خانمی ۲۳ ساله که از مسیر پردیس و رودهن به سمت تهران تردد داشته در این مسیر به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه کامیون که در داخل پهلوگاه در حالت پارک و راننده آن در حال استراحت بوده بشدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سواری پژو پس از رد شدن از چند کامیون و به صورت مستقیم با پنجمین کامیون پارک شده در داخل پهلوگاه برخورد داشته و متأسفانه شدت حادثه به حدی بالا بوده که راننده سواری پژو در محل حادثه و در دم فوت می‌کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.

وی بیان داشت: در این حادثه متأسفانه علیرغم شدت بالای ضربه و حادثه ایربک های داخلی پژو هم عمل نکرده و که کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا دکمه ایربک روشن بوده یا خیر که اگر روشن بوده چرا ایربک عمل نکرده است؟

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: اگر راننده کمربند می‌داشت و ایربک ها هم باز می‌شد یقیناً ایشان الان زنده بودند.

سرهنگ جوانبخت ادامه داد: یکی از رانندگان عبوری ایشان را در عوارضی پردیس مشاهده کرده که قبل از تصادف از هوشیاری کامل برخوردار بوده است اما ماجرا این هست که خستگی و خواب آلودگی بر وی چیره شده و در انتهای مسیر دیگر حتی آن خودروهای بزرگ را رؤیت نکرده و به صورت مستقیم و یکباره با کامیونی که در پهلوگاه بوده برخورد کرده و این حادثه دلخراش را بودجود آورده است.

به گزارش مهر، وی گفت: توصیه همیشگی پلیس این است که اگر در شب هنگام هر لحظه احساس خستگی و خواب آلودگی به راننده در حین رانندگی دست می‌دهد حتماً استراحت کافی و لازم را داشته باشند و فکر نکنند که با این وضعیت می‌توانند به رانندگی خود ادامه دهند.

می‌بینید که این حادثه برای راننده در نزدیکی مقصد و در داخل شهر اتفاق افتاده و خستگی به وی اجازه رسیدن به مقصد را نداده است. اگر هر راننده‌ای احساس خستگی داشت لطفاً و خواهشا دقایقی را به استراحت بپردازد و آنگاه به مسیر خود ادامه دهد تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید