تصادف مرگبار آمبولانس با کامیون/ تصاویر

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۵۵
    کد خبر :843045

راننده آمبولانس خصوصی پس از تصادف شدید با کامیون جان باخت و تکنسین دیگر آمبولانس نیز به‌شدت مصدوم شد.

ساعت 10:15 روز گذشته، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، به‌دنبال دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودرو، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 125 و گروه امداد و نجات پنج را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، نرسیده به پل آزادراه تهران ساوه اعزام کرد.

غلامرضا قاسم‌پور؛ افسر آماده منطقه چهار آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی آمبولانس متعلق به شرکت خصوصی حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به‌شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون باری حامل بار میلگرد و آهن‌آلات برخورد کرد.

وی افزود: به‌دنبال وقوع این تصادف، تعدادی از آهن‌آلات از قسمت شیشه جلو وارد اتاقک آمبولانس شد و با سر و گردن راننده آمبولانس برخورد کرد که موجب مرگ آنی وی شد.

قاسم‌پور بیان کرد: در جریان این حادثه، تکنسین دیگر آمبولانس به‌شدت دچار مصدومیت شد که بلافاصله به‌وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

این افسر آماده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران به‌محض حضور در محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه، قسمتی از آهن‌آلات را که به سر، صورت و گردن راننده آمبولانس برخورد کرده بود، برش داده وی را آزاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: راننده آمبولانس نیز توسط آتش‌نشانان از داخل آمبولانس به بیرون منتقل و تحویل امدادگران اورژانس شد که آنها نیز پس از انجام معاینات اولیه، متأسفانه مرگ وی را بر اثر صدمات وارده مورد تأیید کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید