تشییع یک شهید مدافع حرم و محکومیت حمله تروریستی در تهران

    کد خبر :32946

در مراسم تشییع ششمین شهید مدافع حرم در ساوه اقدامات تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل با شعارهای کوبنده مردم این شهرستان محکوم شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، فضای شهرستان ساوه از شمیم حضور شهیدی از شهدای مدافع حرم عطرآگین شد و مردم روزه دار این شهرستان پیکر مطهر شهید “علی محمدی” از شهدای مدافع حرم بانوی حماسه‌ساز کربلا را بر روی دستان خود تشییع کردند.

شهید مدافع حرم “علی محمدی” از شهدای تیپ فاطمیون و از اتباع افغان است که در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب‌(س) در سن 27 سالگی در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های شهیدان و ایثارگران، مسئولان نظامی و انتظامی، اتباع افغانی مقیم ساوه و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر این شهید در میان فریادهای یا حسین(ع) و یا زینب(ع) و “این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده” و سر دادن نوای ” کجائید این شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی” دل سوختگان و عاشقان اهل بیت(ع) تشییع شد.

شرکت‌کنندگان همچنین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر آل‌سعود و داعش، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از اقدامات تروریستی روز گذشته تهران در حرم امام (ره) و خانه ملت اعلام کردند و این جنایات ناجوانمردانه را محکوم کردند.

مردم ساوه پیکر این شهید را از مقابل بیمارستان شهید مدرس به سمت میدان شهدا و میدان شهرداری تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر شهید در آستام مقدس امامزاده سید اسحاق‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) در کنار دیگر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خفته در جوار این امامزاده واجب‌التعظیم به خاک سپردند.

از این شهید مدافع حرم که در حین انجام وظیفه جهادی و درگیری با تکفیری‌ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی و به ویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمده است، دو دختر هشت ساله و شش ساله و یک پسر چهارساله به یادگار مانده است.

مراسم یادبود این شهید از ساعت 18.30 امروز در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق(ع) برگزار خواهد شد.

لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانی است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می‌جنگند .

شهرستان ساوه افزون بر 580 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید