تشکیل کمیته پیگیری مسائل “زنان”در شهرداری

    کد خبر :405289

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از ایجاد کمیته پیگیری مسائل زنان در مدیریت شهری خبر داد.

الهام فخاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام پیشنهادی درباره راه اندازی کمیته‌ پیگیری مسایل کاری زنان برای پیگیری مطالبات زنان در شهرداری تهران گفت: از معاونت منابع انسانی شهرداری تهران خواسته‌ایم که گزارشی در خصوص وضعیت زنان در شهرداری تهران ارائه کنند که هنوز منتظر دریافت این گزارش هستیم.

وی با بیان اینکه ارزش‌های شخصی و اجتماعی زنان باید در محیط کار حفظ شود،‌ تصریح کرد: باید کمیته‌ای تشکیل شود تا مسائل پنهان، گزارش‌های خاص و پراکنده‌ای که به صورت ضمنی و در گوشی،‌ گوشه‌هایی از آن را می‌شنویم پیگیری شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مسائل “مگویی” در همه سازمان‌ها وجود دارد، گفت: راه اندازی این کمیته خاص می‌تواند ما را در شناسایی و پیگیری این مساله‌ها کمک کند، چرا که بخشی از مساله‌هایی که درون‌سازمان ممکن است برای زنان رخ دهد، قابل پیشگیری، پیگیری و چاره‌جویی یعنی برخورد جدی با متخلفان، رصد چگونگی اجرای نظام ارزیابی توسط مدیران و عزم منسجم برای پیرایش فرهنگ ‌پنهان است که می‌تواند با کمترین پیامد منفی برای آسیب‌دیدگان حل و فصل شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه سرمایه، سهم و حق زنان است که محکم و استوار در عرصه‌های مدیریتی و اداری فعال باشند، گفت: با تشکیل کمیته‌ای پیگیر وضعیت زنان در شهرداری تهران و بررسی احتمالی نقض قوانین اداری و شهروندی خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید