تشکیل تیم پزشکی ویژه برای کامران قاسم پور

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۳
    کد خبر :1002816
کامران قاسم پور

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور توضیحاتی را بیان کرد.

ظهر امروز در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد کامران قاسم پور دچار مصدومیت شد تا شرایط او در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. وضعیت قطعی ستاره تیم ملی کشتی آزاد پس از بررسی جواب ام آر آی این کشتی گیر مشخص خواهد شد.

محسن کاوه، در خصوص وضعیت کامران قاسم پور اظهار داشت: وضعیت کامران در ۲ روز آینده با بررسی پزشکان مشخص خواهد شد، از ظهر امروز که این اتفاق برای قاسم پور رخ داد کادر فنی از تمرین کرد او جلوگیری کردند و بلافاصله علیرضا دبیر به پزشک تیم ملی دستور داد تا کارهای ویژه‌ای که باید برای این کشتی‌گیر انجام دهد را بدون وقفه انجام دهد.

وی افزود: تا زمانی پزشکان وضعیت دقیق کامران را مشخص نکنند او تمرین نخواهد داشت و همه چی منوط شده است به نظر کادر پزشکی از طرفی هم باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ورزشکار ملی ما است و قطعا برای او یک تیم پزشکی خوب تشکیل خواهد شد تا شرایط او را زیر نظر بگیرند.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان در ادامه در خصوص نحوه مصدومیت قاسم‌پور گفت: کامرران حدود ۲ ماه پیش بود که در تمرینات از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شده بود که کار درمان خود را زیر نظر پزشکان انجام داد تا به اردوهای تیم ملی رسید. امروز در حین تمرین کردن به یکباره احساس درد از ناحیه ران پا کرد که بلافاصله کادر فنی تمرینات او را قطع کرد و او در اختیار پزشک تیم ملی قرار گرفت تا به وضعیت او رسیدگی شود.

وی در پایان درباره حرف و حدیث هایی که آیا او مسابقات جهانی را از دست می‌دهد یا خیر گفت: آسیب دیدگی همیشه با قهرمانان همراه است مگر مصدومیت خیلی شدید باشد که نتواند در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد. اما باز هم می‌گویم تا تیم پزشکی وضعیت او را اعلام نکند چیزی را قطعی نمی توانیم بگوییم.

فارس/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید