تسهیلات 50 تا 100 میلیونی لوازم خانگی برای 200 هزار نفر

    کد خبر :954015
لوازم خانگی
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی برای ۲۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، آقای امید قالیباف گفت: نمایشگاه  دائمی لوازم خانگی  از چند روز گذشته در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شده است. تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان پرداخت می شود، در این راستا هم با بانک های مرتبط صحبت شده و ۵ بانک پای کار هستند. همچنین قیمت تخفیف دار هم  در این زمینه در نظر گرفته شده است.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، کیفیت لوازم خانگی فرآیندی است که انتها ندارد، اما در کوتاه مدت وزارت صمت شرکت  های تولید کننده را مکلف کرده تا گارانتی لوازم خانگی را از ۱۸ ماه به ۲۴ افزایش دهند.همچنین  استاندارد قطعات برای افزایش کیفیت لوازم خانگی  در دستور کار گرفته است.

 او می گوید: در تلاش هستیم بدون محدودیت این اعتبارات پرداخت شود و برای این بخش ۲۰ همت تامین منابع  شده و برای ۲۰۰ هزار نفر در  نظر گرفته ایم.

 قالیباف گفت: شرکت های تولید کننده لوازم خانگی طی  رضایت سنجی که انجام داده اند  میزان رضایت مشتری از ۸۰ درصد به ۹۰ درصد افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت صمت گفت: در ۷ ماه امسال ۹ میلیون و۳۰۰ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی تولید شده و هدف گذاری  تولید ۱۸ میلیون لوازم خانگی است. همچنین میزان صادرات ۲۶۷میلیون  دلار بوده که ۲۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید