ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۲
    کد خبر :981165
ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته مقابل هم قرار می‌گیرند تا بخش مهمی از سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر تعیین شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان سپاهان است. دو تیم مدعی قهرمانی لیگ مقابل هم قرار می‌گیرند. پیش از این در جام حذفی سپاهان با نتیجه 4 بر 2 در نقش جهان شکست خورد و با جام شگفتی‌ها وداع کرد.

این بازی در لیگ برتر می‌تواند نقش مهمی در سرنوشت قهرمان فصل بیست و دوم لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در چنین شرایطی پرسپولیس برای محافظت قفس توری خود به علیرضا بیرانوند متکی است. دروازه‌بانی که با تجربه بالای خود می‌تواند به تیم کمک کند.

مدافعان:

با توجه به غیبت گولسیانی در این مسابقه، مرتضی پورعلی گنجی و فرشاد فرجی زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند. وحید امیری در سمت چپ و وحدت حنانوف راست دفاعی قرار می‌گیرند. این دو بازیکن همانند بازی اصفهان در بخش دفاعی باید حضور موثری داشته باشند و در طراحی حملات از کناره‌ها به سرخ‌پوشان کمک کنند.

خط میانی:

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی همچنان در خط هافبک در ترکیب اصلی قرار دارند. آنها علاوه بر تخریب بازی رقیب و پوشش فضای جلوی دفاع موظف هستند که در پشتیبانی حملات به مهاجمان تیم کمک کنند.در هافبک‌های کناری یحیی ترجیح داده از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر استفاده کند.

خط حمله:

در خط حمله کادرفنی پرسپولیس از محمد عمری و لئاندرو پریرا بهره می‌گیرد. عملکرد تاثیرگذار عمری مقابل تراکتور باعث شد در این مسابقه هم به صورت ثابت به میدان برود. او با حرکات تکنیکی خود موظف است نظم دفاعی سپاهان را بهم بریزد. همچنین به علت سرعتی که دارد می تواند در کورس‌ها مدافعان رقیب را حسابی اذیت کند. پریرا هم در ضربات سر و فرار از آفسایدها مهارت خوبی دارد به همین دلیل او نسبت به عیسی آل کثیر ترجیح داده شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس را در زیر می‌خوانید:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری،‌ وحدت حنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی،‌ محمد عمری، لئاندرو پریرا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید