ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳
    کد خبر :888890
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۹.۳۰ در بازی برگشت مقابل آلومینیوم اراک را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند که در دیدار رفت پرسپولیسی‌ها متحمل شکست شده بودند.

شاید جذاب‌ترین اتفاق این دیدار حضور رامین رضاییان، خرید جدید قرمزهای ۳۸ امتیازی و تیم دوم جدول لیگ در این دیدار باشد، باید دید گل‌محمدی در این دیدار حساس که پرسپولیس برای جا نماندن در کورس به هر سه امتیاز بازی احتیاج مبرم دارد باتوجه به غیبت سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر با استفاده از بازیکنان جانشین می‌تواند مقابل تیم سرسخت رسول خطیبی به پیروزی برسد.

در طرف دیگر شاگردان خطیبی با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای دارند و از انگیزه کافی برای توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برخوردارند تا خود را به جمع مدعیان بالای جدول برسانند.

اما یحیی گل‌محمدی به احتمال فراوان حامد لک را مثل همیشه درون دروازه خواهد داشت و گوهری دروازه‌بان جدیدش را روی نیمکت دارد.

در دفاع سه نفره پرسپولیس نیز باید شاهد حضور علی نعمتی در سمت چپ، فرشاد فرجی در راس و وحدت هانانوف در سمت راست باشیم. ترکیبی که در جدال هفته گذشته نیز مورد استفاده قرار گرفت و برخلاف دقایقی که شاید ناهماهنگ و سردرگم نشان می‌داد، رفته رفته در حال آماده‌سازی و هماهنگی بیشتر برای اجرای خواسته‌های یحیی گل‌محمدی است.

مهمترین نکته اما شاید سود بردن از رامین رضاییان در این جدال باشد. مدافع راست اسبق سرخ‌ها بعد از پنج سال به این تیم بازگشته و قرار است امروز با پیراهن شماره ٢٧ بار دیگر در ترکیب حضور یابد. در سمت مقابل هم سعید آقایی در ترکیب حاضر خواهد بود و باید دید دو وینگر سرخ‌پوشان چه عملکردی برابر آلومینیوم و تفکرات رسول خطیبی به جا خواهند گذاشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کمال کامیابی‌نیا به عنوان ستاره این روزهای خط میانی پرسپولیس که در بازی قبلی نیز گلی حساس به نام خود کرده، در جدال با آلومینیوم نیز زوج میلاد سرلک خواهد بود. دو ملی‌پوش آماده پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی باید دید در این جدال چه سورپرایزی در راستای موفقیت این تیم خواهند داشت. مهدی ترابی نیز به عنوان بازیساز برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت.

زوج خط حمله پرسپولیس را نیز به احتمال زیاد مهدی عبدی و وحید امیری تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید