ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰
    کد خبر :868898
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

سرخ‌پوشان پایتخت در دیداری حساس از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار می‌روند.

تیم‌ پرسپولیس امروز از ساعت ۱۸ در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف هوادار می‌رود که سرخ‌پوشان میزبان بدون تماشاگر این دیدار در ورزشگاه آزادی هستند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از تساوی هفته گذشته در دربی با ۱۵ امتیاز پایین‌تر از سه تیم ۱۶ امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارند که در صورت پیروزی می‌توانند تا قبل از نهایی شدن دیگر بازی‌های این هفته به صدر جدول صعود کنند. غایب بزرگ پرسپولیسی‌ها مانند هفته گذشته سید جلال حسینی، کاپیتان سرخ‌ها خواهد بود.

از سوی دیگر تیم هوادار با هدایت غلامرضا عنایتی و به عنوان تیم تازه راه یافته به لیگ برتر پس از گذشتن هشت هفته از این رقابت‌ها اوضاع مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند و تنها با ۵ امتیاز قبل از قعرنشین لیگ جا گرفته‌اند. شاگردان عنایتی که تا اینجای فصل ۵ باخت در کارنامه خود دارند قطعا نمی‌خواهند ناکام دوباره این هفته لیگ باشند.

اما در ترکیب پرسپولیس به نظر می‌رسد حامد لک در این دیدار فیکس باشد این در حالی است رادوشویچ، گلر کروات پرسپولیس پس از دریافت مطالباتش، از ایران خارج شد و در این دیدار حضور ندارد.

مهدی شیری، وحید امیری، فرشاد فرجی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. این در حالی است که وحید امیری به پست غیر تخصصی خود یعنی دفاع چپ بازگشته است.

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و امید عالیشاه، هستند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس، آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی با جابه‌جا کردن وحید امیری از این بازیکن فرصت طلب در خط حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار:

حامد لک، فرشاد فرجی، مهدی شیری، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه و مهدی عبدی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید