ترکیب احتمالی استقلال برابر فجر سپاسی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۴
    کد خبر :890333
ترکیب احتمالی استقلال برابر فجر سپاسی

آبی‌پوشان پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی و برای تداوم صدرنشینی میزبان فجرسپاسی شیراز هستند.

تیم‌های استقلال و فجر سپاسی امروز از ساعت ۱۹ در هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی با یکدیگر رقابت می‌کنند که آبی‌پوشان پایتخت در چند روز اخیر درگیر اخبار حاشیه‌ای دو مدافع خود برای رفتن به سربازی و همچنین ماجرای ووریا غفوری سر تمرین بودند.

یزدانی و مرادمند از اول اسفندماه سرباز شده‌اند و تلاش مسئولان استقلال برای تمدید مجوز آنها تا امروز نتیجه نداده است. اما ماجرا وقتی جالب‌تر شد که مجیدی گفت سومین مدافع استقلال یعنی محمد دانشگر هم به‌دلیل یک مصدومیت جزئی احتمالا به بازی امروز نخواهد رسید. استقلال امروز با فجرسپاسی بازی دارد که هر ۵ بازی اخیرش را در خارج از خانه با شکست تمام کرده است و البته با ۷ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد. بنابراین به‌نظر می‌رسد صدرنشین ۴۴ امتیازی لیگ کار آسانی مقابل این تیم خواهد داشت.

با این همه غیبت مدافعا اصلی استقلال شاید برای این تیم در بازی برابر شاگردان اصغر کلانتری دردسرساز شود و فرهاد مجیدی را مجبور به استفاده از بازیکنان غیرتخصصی در خط دفاعی کند. هر چند از صبح امروز خبرهایی در خصوص رسیدن دانشگر به این بازی شنیده شده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در بازی امروز همچنان سیدحسین حسینی انتخاب نخست فرهاد مجیدی برای دروازه آبی‌پوشان است. در خط دفاعی روزبه چشمی و دانشگر به میدان خواهند رفت و در جناحین خط دفاعی هم حردانی و سلمانی بازی خواهند کرد. ووریا غفوری در بازی امروز به دلیل مسائل انضباطی حضور ندارد.

در خط میانی، نیک نفس، مهدی پور و آمانوف حضور خواهند داشت و جلوتر از آنها امیرحسین حسین زاده در ترکیب قرار خواهد گرفت. زوج خط حمله استقلال هم همچنان ژستد و یامگا خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، رودی ژستد و یامگا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید