ترمیم ۴ ساعته فرونشست زمین در بزرگراه صیاد شیرازی

    کد خبر :291220

شهردارمنطقه چهار تهران در بازدید شبانگاهی از محل نشست ناگهانی آسفالت بزرگراه شهید صیاد شیرازی در مسیر شمال به جنوب گفت: با حضور به موقع عوامل شهرداری منطقه چهار در کمتر از ۴ ساعت وضعیت بزرگراه شهید صیاد شیرازی به حالت عادی بازگشت.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر و با بیان اینکه پس از نشست آسفالت بزرگراه شهید صیاد شیرازی در عصر روز گذشته ششم خرداد ماه خوشبختانه حادثه مالی و جانی در بر نداشت، افزود: پس از مشاهده نشست آسفالت در بزرگراه شهید صیاد شیرازی محدوده بیمارستان گلستان، در کمتر از ۱۰ دقیقه عوامل شهرداری در محل حضور یافته و ضمن ایمن سازی محل نسبت به انجام عملیات عمرانی اقدام شد.
وی افزود: در کمتر از ۴ ساعت، عملیات عمرانی شامل ۳ کامیون خاک، پلیت‌های فلزی و با استفاده از یکصد و ده کیسه آهک نسبت به پر کردن و همسطح سازی بزرگراه اقدام شد.
شهردار منطقه چهار با بیان اینکه این عملیات تا بامداد و قبل از آغاز ساعات پیک ترافیک ادامه داشت افزود: با توجه به همسطح سازی بزرگراه، عملیات لکه گیری آسفالت محدوده نشست آسفالت نیز از اواخر ساعات امشب ۷ خرداد آغاز می شود.
حسینی ضمن تشکر از حضور به موقع عوامل شهرداری در محله حادثه خاطر نشان کرد: تا کنون علت اصلی نشست آسفالت مشخص نشده است و در دست بررسی قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید