ترانه علیدوستی هم کشف حجاب کرد

  • کامنت
  • پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰:۲۳
    کد خبر :952293

ترانه علیدوستی، بازیگر مشهور سینما، تصویری بدون حجاب از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

تصویری که ترانه علیدوستی در اینستاگرام خود منتشر کرد:

ترانه علیدوستی از جمله هنرمندانی بود که  همزمان با حواشی تجمعات اعتراضی در کشور با اظهارنظرهای جنجالی خود خبرساز بوده است.

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد.

ترانه علیدوستی تابستان 1390 در 26 سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد.

همسر ترانه علیدوستی تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی نقش شخصیتی به نام مجتبی براتی را بر عهده داشت.

ترانه علیدوستی در اولین بازیش در فیلم “من ترانه 15 سال دارم” در نقش” ترانه پرنیان” توانست جایزه سیمرغ بلورین بیستمین جشنواره فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پنجاه و پنجمین جشنوارهٔ فیلم لوکارنو (سوئیس) را کسب نماید.

ترانه علیدوستی تاکنون در آثار سینمایی ارزشمندی مانند فروشنده، چهارشنبه سوری، درباره الی و… داشته و برای بسیاری از مخاطبان شناخته شده بود.

ترانه علیدوستی در تلویزیون هیچ بازی نداشته اما در سریال نمایش خانگی پربیننده و پرطرفدار شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی توانست در نقش اصلی آن سریال (شهرزاد) بدرخشد و به اوج شهرت دست یافت.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. راضی گفت:
    مخالفم ۲

    ایشان فکر کرده با کشف حجاب دیگر فردی دیگری می شود و گویی کشور در مدار پیشرفت قرارمی گیرد صدها کشور کشف حجاب کردند هنوز درجا می زنند سلبریتی ها هم چون عاشق شهرتند ودلشان لک می زند که برایشان دست بزنند هرکاری را انجام می دهد . متاسفانه وقتی سمبل فرهنگی ما امثالاینها باشند انتطاری بیشتر ازاین نباید داشت

  2. محمد گفت:
    موافقم ۱

    ایشون در یک حرکت نمادین از مردم کشور حمایت کردن لطفا خودتون رو به خواب نزنید

دیدگاهتان را بنویسید