ترانسمیتر فشار چیست؟

    کد خبر :994126

ترانسمیتر فشار یکی از انواع تجهیزات صنعتی است که در کارخانه ها و مراکز صنعتی به آن نیاز می شود؛ به صورت کلی در صنایع به ابزارها، دستگاه ها و تجهیزات گوناگون و بسیار زیادی نیاز است تا از طریق آنها امور صنعتی مد نظر انجام شود و کالا یا محصول خاصی تولید شود.

ترانسمیتر فشار در این زمینه کاربرد بسیار زیادی دارد که عدم دسترسی به انواع آن میتواند موجب بروز مشکلات و وقایعی شود و فعالیت های صنعتی را با مشکل رو به رو سازد. لازم به توضیح است که هر یک از امور صنعتی بر حسب نحوه عملکرد، به نوع متفاوتی از ترانسمیتر فشار نیاز خواهند داشت و به همین دلیل برای خرید این ابزار باید به شرایط توجه داشت.

قیمت ترانسمیتر فشار وگا

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار که آن را تحت عنوان پرشر ترانسمیتر نیز می شناسند، دستگاه کوچک، کم حجم و قابل حملی است که از آن در جهت اندازه گیری میزان فشار مایعات، گاز و سیالات استفاده می شود. این دستگاه در صنایع کاربرد بسیار زیادی دارد و از ابزارهای خیلی مهمی است که باید حتما در اختیار کارخانه ها وجود داشته باشد تا از طریق آن بتوان جلوی بروز بسیاری از حوادث را گرفت و از ایجاد فاجعه های زیان بار و مرگ بار جلوگیری کرد.

انواع ترانسمیتر فشار

پرشر ترانسمیتر دارای انواع مختلفی است که هر یک از صنایع بر اساس شرایط به یکی از انواع آن و یا حتی چند نوع آن نیاز خواهند داشت. انواع ترانسمیتر فشار در 3 گروه طبقه بندی می شوند که آنها را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

ترانسمیتر مطلق و یا absolute :این نوع ترانسمیتر به گونه ای است که فشار خلا را به عنوان پایه قرار میدهد و سپس فشار فرآیند را اندازه گیری می کند.

ترانسمیتر گیج و یا gauge: ترانسمیتر گیج برخلاف ترانسمیتر مطلق به این شکل عمل می کند که فشار فرآیند را به همراه فشار جوی مکان مورد نظر به صورت پایه اندازه گیری می نماید.

ترانسمیتر دیفرانسیل: نوع سوم از ترانسمیتر فشار که تحت عنوان ترانسمیتر دیفرانسیل شناخته می شود، به این شکل است که فشارهای مختلف را به عنوان ورودی دریافت می کند و سپس تفاوت بین فشارهای ورودی را اندازه گیری می کند.

کاربرد ترانسمیتر فشار در صنایع

همانگونه که بر اساس مطالب ذکر شده در فوق متوجه شدید، پرشر ترانسمیتر در جهت اندازه گیری میزان فشار مایعات استفاده می شود و کاربرد ترانسمیتر فشار در صنایع برای اندازه گیری میزان فشار در داخل ماشین آلات صنعتی، لوله ها و یا مخازن است تا کاربران و کسانی که با دستگاه های موجود کار می کنند، از میزان فشار در دستگاه به کمک این ابزار مطلع شوند و هشدارهای آن را دریافت کنند که به این شکل دچار حادثه نشوند و در معرض خطر قرار نگیرند.

بسیاری از مخازن و ماشین آلات صنعتی مانند داکت اسپلیت اجنرال که برای انها از پرشر ترانسمیتر استفاده می شود، اگر به این ابزار مجهز نباشند، امکان قرار گرفتن در معرض خطر انفجار، آتش سوزی و … را خواهند داشت. از این جهت به کار بردن ترانسمیتر فشار در تمامی صنایع الزامی است زیرا اغلب کارخانه های صنعتی از مخازن و یا ماشین آلات این چنینی استفاده می کنند.

قیمت ترانسمیتر فشار

پرشر ترانسمیتر با وجود آنکه ابزار بزرگ و جاگیری نیست و از ابعاد و اندازه کوچکی برخوردار است، اما به عنوان یک دستگاه ارزان قیمت تهیه نمی شود بلکه مبلغ قابل توجهی برای خرید آن باید پرداخت شود. اما با این وجود لازم به ذکر است که قیمت آن را نمیتوان به این شکل محاسبه و تعیین کرد زیرا همان طور که در بخش های فوق مطلع شدید، این دستگاه دارای انواع مختلفی است و مدل های متفاوت آن از هزینه های متفاوتی برخوردار هستند. از این جهت برای کسب اطلاع از قیمت ترانسمیتر فشار باید عوامل موثر در هزینه را بررسی کرد که این عوامل از قبیل زیر هستند:

نوع ترانسمیتر فشار: یکی از عواملی که به میزان زیاد در قیمت ترانسمیتر فشار موثر هستند، نوع آن است و کسانی که قصد خرید این دستگاه را دارند، بر اساس نوع پرشر ترانسمیتری که تهیه می کنند باید هزینه متفاوتی بپردازند. بنابراین قیمت ترانسمیتر مطلق، دیفرانسیل و گیج با هم متفاوت هستند. از این محصول در ساخت داکت اسپلیت هایسنس استفاده می شود.

برند پرشر ترانسمیتر: پرشر ترانسمیتر از در کشورهای مختلفی تولید می شود و برندهای گوناگونی برای آن وجود دارد؛ از آنجایی که هر برند جایگاه متفاوتی در جهان از آن خود می کند و میزان مرغوبیت هر یک از آنها متفاوت است، باید برند را در هزینه موثر در نظر گرفت و به آن توجه کرد.

مدل ترانسمیتر فشار: ترانسمیتر فشار را میتوان در مدل های مختلف تهیه کرد که مدل های آن بر اساس واحد انگیری ( بار ) مشخص می شوند و معمولا ترانسمیترهایی که از میزان بار بیشتری برخوردار هستند، قیمت بالاتری دارند و برای تهیه آنها باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

فروشنده ترانسمیتر فشار: ترانسمیتر فشار توسط فروشگاه های مختلفی در اختیار هموطنان عزیز قرار می گیرد و عرضه می شود که این مساله بسیار مهم و حائز اهمیت است و در قیمت پرشر ترانسمیتر تاثیر می گذارد. زیرا فروشنده ها با قیمت های گوناگون و در شرایط متفاوت به فروش این ابزار می پردازند و برخی از آنها قیمت مقرون به صرفه تر و مناسب تری در این زمینه دارند.

خرید ترانسمیتر فشار

خرید ترانسمیتر فشار به عنوان یکی از مواردی شناخته می شود که در موتور جست و جوی گوگل به وفور از سوی هموطنان تحت بررسی قرار می گیرد. کسانی که قصد خرید این ابزار کاربردی و مهم را دارند باید از فروشنده های معتبر و مناسب برای خرید آن اقدام کنند تا هزینه تمام شده برای انها مقرون به صرفه تر باشد و موارد دیگر نیز در حالت ایده آلی قرار بگیرند. خرید پرشر ترانسمیتر را میتوان به دو شکل حضوری و انلاین انجام داد که گزینه آنلاین و اینترنتی بسیار مناسب تر است. در این روش خرید ترانسمیتر فشار، به شکل انلاین و اینترنتی انجام می شود و از این طریق اشخاص قادر خواهند بود تا از هر نقطه ای از ایران سفارش خرید خود را در مراکز راه دور ثبت کنند و به فروشنده های مد نظر خود در سایر شهرها دسترسی داشته باشند.

کلام پایانی

در حال حاضر فروشگاه ابزار سنجش آریا که ارائه دهنده و توزیع کننده انواع ابزار دقیق اندازه گیری است، شرایط خرید ترانسمیتر فشار به صورت آنلاین و اینترنتی را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است و کسانی که به خرید این ابزار در جهت امور مورد نظر خود نیاز دارند، از طریق این فروشگاه میتوانند برای خرید پرشر ترانسمیتر اقدام کنند و شرایط خوبی در صنایع به وجود آورند. برای خرید پرشر ترانسمیتر از این مجموعه، کافی است تا از طریق وب سایت آن به نشانی co-asa.com اقدام کنید و فرآیند خرید را انجام دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید