ترامپ: کتابی که علیه من نوشته شده مملو از دروغ است

  • سیاسی
  • جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳
    کد خبر :192191

در حالیکه اعلام شده قرار است امروز جمعه یک کتاب جنجالی درباره اولین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا وارد بازار نشر شود، رئیس جمهور آمریکا شدیدا از این کتاب انتقاد کرده و آن را «مملو از دروغ» توصیف کرد.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این کتاب با نام «آتش و خشم: در کاخ سفید ترامپ» در حالی قرار است امروز منتشر شود که ناشرانش اخیرا در واکنش به نامه‌ای که از آنها خواستار توقف انتشار کتاب شده بود چهار روز انتشار کتاب را جلو انداختند.

در این کتاب یک نویسنده افشاگر با نام مایکل وولف افشاگری‌هایی را درباره ریاست جمهوری ترامپ از جمله با نقل قول از دستیاران او در خصوص عدم شایستگی‌اش برای رهبری آمریکا مطرح کرده است. در آستانه انتشار این کتاب دونالد ترامپ در توئیتی اعلام کرد. این کتاب «مملو از دروغ، اطلاعات نادرست و منابع ناموجود» است.

ترامپ گفت که او هرگز اجازه دسترسی نویسنده این کتاب به کاخ سفید را نداده و هرگز با وی صحبتی نداشته است. ترامپ در توئیتی با انتقاد از استیو بنن، استراتژیست ارشد سابقش به دلیل اظهار نظر علیه او در این کتاب نوشت به گذشته این فرد نگاه کنید و ببینید که چه اتفاقی برای او و استیو شلخته می‌افتد!

در این کتاب ترامپ به عنوان شخصی توصیف شده که ثبات روحی روانی ندارد و همچنین از شایستگی برای ریاست جمهوری برخوردار نیست. در همین راستا نقل قول‌های متعددی نیز از بنن در این کتاب منتشر شده که شایستگی ترامپ برای ریاست جمهوری را زیر سوال برده و یک نشست مربوط به ژوئن 2016 میان دونالد جونیور، دستیاران کمپین ترامپ و یک وکیل روس را «خائنانه» توصیف کرده است.

ترامپ در عین حال کمی قبل‌تر به اتهام زنی استیو بنن در این کتاب نیز واکنش نشان داده و او را بی عقل توصیف کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید