ترامپ: ریگان در گذشته رئیس‌جمهور شدنم را پیش‌بینی کرد

    کد خبر :571264

رئیس جمهور آمریکا با بازنشر یک پست توئیتری به تاریخ دو سال پیش از یک حساب کاربری با ۱۳ دنبال‌کننده، تصویر مشترکی از خود و رونالد ریگان متعلق به سال ۱۹۸۷ را به اشتراک گذاشت.

اگرچه این عکس واقعی است، اما هیچ مدرکی دال بر اینکه ریگان واقعا ریاست جمهوری ترامپ را پیش بینی کرده بود، وجود ندارد. ترامپ نقل قولی از ریگان را به این مضمون بر روی این تصویر قرار داد: «هرگز نمی‌دانم چگونه این را توضیح دهم، وقتی که من این مرد جوان را ملاقات کردم، حس کردم دارم با یک رئیس جمهور دست می‌دهم.» سپس ترامپ بر روی این نقل قول منتسب به ریگان نوشت: باهوش!

شبکه اجتماعی توئیتر اندکی پس از بازنشر این پست از سوی رئیس جمهور آمریکا، حساب کاربری مذکور را به طور موقت بست. این تصویر اوایل سال میلادی جاری ابتدا در شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک گذاشته شد. وب سایت اسنوپز گزارش داد عکس ریگان و ترامپ واقعی است و در سال ۱۹۸۷ در کاخ سفید گرفته شد با این حال گفته می‌شود هیچ مدرک و سندی مبنی بر اینکه این حرف‌ها را واقعا رئیس جمهور اسبق آمریکا درباره ترامپ گفته، وجود ندارد.

رئیس جمهور آمریکا قرار است این هفته نشستی در خصوص رسانه‌های اجتماعی در کاخ سفید برگزار کرده و در آن به ادعاهای مربوط به رویکرد جانبدارانه این شبکه‌ها علیه او و محافظه کاران بپردازد. شبکه‌های اجتماعی بزرگی از جمله توئیتر و فیس بوک که به این نشست دعوت نشده اند، طرح چنین ادعاهای را از سوی ترامپ رد می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید