ترافیک فوق سنگین در محور شرقی تهران

    کد خبر :822027

عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده شهرستان دماوند سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به کندی و با صرف چند برابری زمان سفر در حال عبور این این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و در محور شرقی پایتخت ترافیکی فوق سنگینی را شاهد هستیم.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران درباره اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده شهرستان دماوند سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به کندی و با صرف چند برابری زمان سفر در حال عبور این این محورها هستند.

فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران افزود: به دلیل ورود یکباره خودروها به سمت تهران شاهد ترافیک فوق سنگین در آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود، محدوده شهر دماوند، پل شلمبه و دیگر محدوده‌ها هستیم.

کهریزی بیان کرد: پس زدگی بار ترافیکی در محور جاجرود تا منطقه کمرد رسیده که به دلیل قیفی بودن پل جاجرود است، همچنین در محور آزاد راه تهران-پردیس در تونل‌های منتهی به شهر تهران ترافیک سنگین در جریان است و خودروها تقریبا ایست کاملی را تجربه می‌کنند.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و خوشبختانه به دلیل گنجایش بالای این محورها عبور و مرور روانی را در این محورها شاهد هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، رعایت مدیریت زمان سفر و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید