تذکر نماینده تهران به نوبخت برای تخصیص بودجه به ناوگان حمل و نقل

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
    کد خبر :656597

نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص اعتبار برای توسعه حمل و نقل طبق بودجه سنواتی کشور شد.

 

به گزارش فارس، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص بودجه لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل طبق بودجه سنواتی و پرداخت مطالبات مالی شهرداری از سوی دولت برای اتمام پروژه‌های مترو شد.

 

متن کامل تذکر نماینده مردم تهران به رئیس سازمان برنامه و بودجه به شرح زیر است:

 

خلاصه تذکر:

 

اختصاص بودجه لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل طبق بودجه سنواتی و پرداخت مطالبات مالی شهرداری از سوی دولت برای اتمام پروژه‌های مترو

 

شرح تذکر:

 

نوسازی ناوگان حمل و نقل یکی از مهمترین مسائل روز است و با توجه به فرسودگی این ناوگان و همچنین آسیب‌های وارده یا حوادث پیش‌ آمده در آبان ماه ضروری است بودجه لازم به این امر اختصاص داده شود تا با توسعه تکمیلی و نوسازی شبکه اتوبوسرانی این مجموعه بتواند در حمل و نقل عمومی سرویس قابل قبولی را به مردم ارائه دهد و تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا نیز خواهد داشت.

 

وی همچنین در تذکر دیگری به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص بودجه به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.

 

متن کامل تذکر ذوالقدر درباره بودجه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است:

 

خلاصه تذکر:

 

تخصیص بودجه کافی برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در خطر تعدیل 1000 نیرو قرار گرفته است.

 

شرح تذکر:

 

بودجه تخصیص یافته به کتابخانه‌های عمومی بسیار پایین است و این نهاد را با چالش‌های جدی مواجه نموده است به گونه‌ای که در سال آینده نهاد ناگزیر از تعطیلی بعضی کتابخانه‌ها و تعدیل نیروها خواهد بود. این موضوع برای بخش فرهنگی جامعه فاجعه است. چنانچه کتاب که سبب ارتقاء آگاهی و فرهنگ است کنار گذاشته شود باید شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید