تذکر به حناچی به دلیل افتتاح ناقص ایستگاه‌های مترو

    کد خبر :681473

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح ناقص ایستگاه‌های مترو توسط شهرداری گفت: دو ایستگاه محمدیه و بسیج شش ماه از راه‌اندازی آن گذشته، ولی هنوز آسانسورهای این ایستگاه‌ها قابل بهره‌برداری نیست.

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران اظهار داشت: شش ماه از راه‌اندازی دو ایستگاه متروی محمدیه و بسیج می‌گذرد ولی متأسفانه آسانسورهای این دو ایستگاه به بهره‌برداری نرسیده است.

وی افزود: رئیس ستاد مناسب‌سازی معابر و مترو و شهردار تهران و اعضای شورای شهر پیش از این قول داده بودند که آسانسورهای مترو دو ماه پس از افتتاح ایستگاه قطعا راه‌اندازی خواهد شد، ولی متأسفانه این موضوع محقق نشده و شهردار باید نسبت به تعهدات خود به معلولین پیگیر باشد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته آسانسورها در ایستگاه‌های مترو نصب شده ولی قابل بهره‌برداری نیست و درصورتی که این موضوع مورد توجه قرار نگیرد، سبب هدررفت منابع خواهد شد.

 

* لوایح ضربتی شهرداری در مورد اخذ عوارض از تهرانی‌ها

همچنین نژادبهرام در مورد ارسال لوایح مربوط به نرخ عوارض به شورای شهر به شهردار تهران تذکر داد و گفت: طی یک هفته گذشته، لوایحی در مورد اخذ عوارض در زمینه حمل و نقل، شهرسازی و خدمات شهری توسط شهرداری به شورای شهر واصل شده و متأسفانه فرصت برای بررسی این لوایح به صورت تخصصی بسیاراندک است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این در حالی است که به غیر از چهار لایحه در هفته گذشته تاکنون، لایحه‌ای نیز هفته قبل به شورا آمد که آن هم در زمینه عوارض بود و باید تا 15 بهمن شورای شهر تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ کند و نتیجه مصوبات را دراختیار هیأت تطبیق گذارد.

 

به گزارش فارس ،وی گفت: ارسال ضربتی لوایح توسط شهرداری به شورای شهر نشان می‌دهد شهردار تمایلی به رسیدگی کامل در این زمینه ندارد و این موضوع افکارعمومی را دچار نگرانی می‌کند.

وی بیان داشت: هزینه این نگرانی مردم بر دوش نمایندگان شورای شهر می‌افتد و درخواست داریم که شهردار ومعاونان آن حتما رویه پیش‌رو در این زمینه را اصلاح کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید