تخفیف ویژه نهال فقط 40 هزار تومان فرصت خرید تا 30 دی ماه

    کد خبر :1044791

نهالستان غرب نهال در نظر دارد جهت حمایت از باغداران عزیز انواع نهال میوه را فقط با قیمت 40 هزار تومان به فروش برساند ، پس اگر قصد خرید نهال را دارید این فرصت را از دست ندهید و جهت ثبت سفارش با این مجموعه در تماس باشید ، قابل ذکر است قبل از خرید نهال لازم است نکاتی را توجه نمایید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

یکی از دغدغه های باغداران خرید نهال با کیفیت و قیمت مناسب از مراکز معتبر و شناخته شده می باشد که تاثیر نهال بر درآمد سالیانه باغداران باعث شده تا از روش های مختلفی برای تکثیر و تولید نهال استفاده شود. امروزه نهال های اصلاح شده یک گزینه برای احداث باغ های تجاری می باشد و در ادامه مقاله نکات کلیدی را برای خرید نهال ارائه می دهیم.

راز طلایی خرید نهال چیست؟

در مرحله اول، مهندسان کشاورزی توصیه می کنند که باغداران به روش های تکثیر آن در دوره خرید نهال توجه کنند، زیرا این امر تأثیر بسزایی در بهره وری و رشد آن خواهد داشت. نهالستان هایی که فناوری های جدید را در تکثیر و فروش نهال به کار می گیرند، نهال های بهبود یافته ای تولید می کنند که شرایط ویژه‌ای را در برابر تنش‌های محیطی و بیماری‌ها داشته و سیستم دفاعی آن قوی‌تر از نهال‌های بذری و سنتی است، زمان خرید نهال به نکات زیر توجه کنید:

♦ ابتدا نوع نهال را بررسی کنید تا مطمئن شوید نوع نهال مورد نظر با نیازها و شرایط زندگی منطقه شما مطابقت دارد نهال ها بر اساس وضعیت گلدهی به سه دسته دیرگل، زودگل و متوسط گلتقسیم می شوند. اگر قصد استفاده از آن را در منطقه خاصی دارید، باید گونه ای را انتخاب کنید که رشد و نمو خوبی در آن منطقه داشته باشد.

♦ نهال ها سالم و عاری از بیماری و آفات حشرات، تنه فوقانی سبز و سالم و سیستم ریشه تمیز و جدا از یکدیگر باشند.

♦ حتما به فصل نهال فروشی توجه کنید اواسط آذر و اواخر اسفند بهترین زمان برای کاشت نهال است.

سلامت نهال با بررسی ریشه ها:

آیا می دانید با بررسی ریشه ها می توانید سلامت نهال های خود را تشخیص دهید؟باید بگوییم که اندازه تپه ریشه نشان دهنده سلامت نهال ها است.ریشه ها باید قوی و توسعه یافته و بدون شکستگی و آسیب باشند.

ما نهال هایی با ریشه های سالم، رشد خوب و یکنواخت را توصیه می کنیم، علاوه بر این، زمان خرید نهال مراقب باشید که ساقه نهال صاف و عمودی باشد، ساقه کج یا مواج نشان دهنده مشکلات رشدی یا فیزیکی است.

اگر نهال برگ ها و شاخه های جدیدی داشته باشد، نشانه رشد سالم آن است و می تواند جدیدترین قسمت های خود را تولید کند. بهترین کار، خرید نهال از منابع مناسب و قابل اعتماد است. برای بررسی شرایط فروش نهال، خدمات پس از فروش، مشاوره پس از فروش، قیمت نهال و مشخصات نهال می توانید به نهالستان غرب نهال مراجعه کنید سپس نهال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشخصات نهال استاندارد:

ویژگی های نهال استاندارد در تمامی نهالستان های کشور عبارتند از:

♦ اگر نهال 1-2 ساله باشد، احتمالا قوی تر و سریعتر رشد می کند.

♦ پس از انتخاب نهال، در هنگام انتقال و تحویل محصول، مطمئن شوید که نهال در بسته بندی اولیه و استاندارد به شما تحویل داده می شود.

♦ اگر اطلاعات کافی ندارید، برای انتخاب بهترین نهال برای خرید با کارشناسان نهالستان مشورت کنید.

♦ پس از خرید نهال، نهال را به محل خود منتقل کرده و در خاک مناسب و دمای مناسب قرار دهید، نهال را به طور منظم آبیاری کنید و از شرایط نوری و گرمایی مناسب اطمینان حاصل کنید.

عوامل موثر بر قیمت نهال:

آیا با عوامل موثر بر قیمت نهال آشنا هستید؟ یکی از فاکتورهای مهم برای خرید نهال، قیمت نهال است، عوامل زیادی بر قیمت نهال تاثیر می گذارد و باغدار در این زمینه باید اطلاعات زیادی داشته باشد تا بتواند نهال را به صرفه و با قیمت کمتر تهیه کند، نوع نهال یکی از عوامل مهم تعیین کننده قیمت نهال می باشد، نهال های 1-2 ساله عموماً گرانتر هستند و نوع نهال تعیین کننده قیمت است، به عنوان مثال قیمت نهال های بارور، زینتی، عقیم و گرده افشان متفاوت است.

نهال های کمتر از یک سال ریشه بسیار ضعیفی دارند و در فضای باز نهالستان هیچ گونه سازگاری نخواهند داشت، نهال های بالای 2 سال به دلیل عادت به محیط نهالستان، زمان نشاء و کاشت در شوک هستند. بنابراین نهال های یک تا دو ساله در نهالستان گرانتر از نهال پیرتر هستند.

شرایط بازار بر قیمت نهال تاثیر می گذارد، عواملی مانند عرضه و تقاضا، رقابت در بازار، شرایط آب و هوایی و خرید مستقیم و فوری از نهالستان های مرجع می تواند قیمت را تغییر دهد.که برای مناطق خشک و بیابانی در نظر گرفته شده است، معمولا قیمت بالاتری دارند.

تأثیر روش تکثیر نهال بر قیمت نهال:

استفاده از تکنولوژی و فناوری های جدید برای تولید نهال می تواند بر قیمت نهال تاثیر بگذارد، این فناوری ها معمولا باعث افزایش تولید و در نتیجه افزایش قیمت نهال می شود. در رابطه با هزینه تولید نهال، مانند: هزینه های خاک، آبیاری، نگهداری و ….. نیز بسیار مهم است، البته نباید هزینه های مربوط به مراحل توزیع نهال مانند بسته بندی، حمل و نقل و …… را نادیده گرفت.

استعلام قیمت و نحوه خرید نهال از نهالستان معتبر:

یکی دیگر از مواردی که کشاورزان را در خرید نهال میوه دچار شک و تردید می کند قیمت نهال میوه است، اکثر باغداران فکر می کنند نهال میوه مرغوب گران می شود در حالی که خرید مستقیم می تواند مقرون به صرفه باشد. بدون واسطه آن را کاملا مقرون به صرفه تجربه کنید، برای این کار کافی است به بهترین وب سایت های نهالستان یا خود نهالستان (غرب نهال) مراجعه کنید و اطلاعات لازم را از کارشناسان کسب نمایید. خرید نهال میوه معتبر با کارت ضمانت به کشاورزان کمک شایانی می کند تا در صورت بروز مشکل با مدیر نهالستان تماس بگیرند تا مشکل را برطرف کنند و البته فراموش نکنید که مهندس کشاورزی در تمام مراحل همراه باغدار است و به صورت کاملا رایگان آنها را راهنمایی می کند.

جهت اطلاعات بیشتر و همچنین خرید نهال و مشاوره رایگان به وب سایت GHARBNAHAL.IR مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، جهت تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید