تجلیل فدراسیون جهانی والیبال از میزبانی ایران در لیگ ملت‎ها

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱
    کد خبر :354821

در جلسه شورای لیگ ملت‌های والیبال و از سوی رئیس و دبیر فدراسیون جهانی (FIVB)، از میزبانی فدراسیون ایران در فصل گذشته این مسابقات تجلیل شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه شورای لیگ ملت‌های والیبال روز (پنجشنبه) در سوئیس و با حضور نمایندگان کشورهای حاضر در رقابت‌ها برگزار شد. مریم حسابی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون والیبال به نمایندگی از ایران در این جلسه حاضر بود.

حسابی در خصوص علت حضورش در شورای لیگ ملت‌های والیبال و مباحث عنوان شده در این جلسه گفت: ضیایی با فرستادن یک خانم به این نشست پیام مهمی را به حاضران در جلسه مخابره کرد و نشان دادند که فدراسیون والیبال ایران همواره به دنبال حفظ جایگاه بانوان است.

وی ادامه داد: در این جلسه از میزبانی بسیار خوب ایران در سال گذشته از سوی «فرناندو لیما» دبیر کل FIVB تجلیل شد. «آری گراسا» رئیس FIVB نیز بارها به عملکرد خوب ایران و البته حضور تماشاگران که به بازاریابی و موضوع اسپانسرینگ کمک می کند، اشاره کرد و خواهان این شد که این موضوع الگوی دیگر کشورها باشد. همچنین ناظر جهانی حاضر در ایران گزارشی از حضور مناسب خانم ها در ورزشگاه های ایران و افزایش آن نسبت به گذشته داد و این موضوع را اتفاق خوبی قلمداد کرد تا جایی که حتی ایران را به عنوان گزینه مناسبی برای میزبانی مرحله فینال معرفی کرد. «گراسا» نیز در ادامه ضمن تقدیر از ساخت کمپ مخصوص بانوان برای ایران ابراز امیدواری کرد برای بازدید از عملکرد فدراسیون ایران، به تهران سفر کند.

حسابی در ادامه افزود: در این جلسه اعتراضات زیادی به سیستم مسابقات که باعث خستگی بازیکنان و هزینه‌های بالای جا به جایی شده بود، وارد شد اما هیچ کشوری نتوانست راه حل قابل توجهی را مطرح کند و به همین دلیل مقرر شد در جلسات آتی و با پیشنهادات جدید راه حل ها بررسی شود. گراسا در این جلسه در ادامه صحبت های خود خواهان این شد تا کشور با بهترین شرایط و امکانات میزبانی خود را برگزار کنند و همچنین از ایده احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال ایران برای ساخت دانشکده تخصصی والیبال و نگرش مثبت او به این موضوع قدردانی کرد.

حسابی در پایان بیان کرد: در پایان این جلسه «گراسا» خواهان توجه بیشتر به بازاریابی دیجیتالی، رسانه‌های دیجیتال و شبکه های اجتماعی شد و از تیم های حاضر در این مسابقات خواست تا با استفاده از قابلیت های این شبکه ها برای ورود هر چه بیشتر اسپانسرها به این رشته تلاش کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید