تجربه کاربری کروم در سیستم عامل iOS ساده شد

    کد خبر :1030684

ویژگی جدید گوگل برای کروم در iOS مرورگر را به شدت تغییر نمی‌دهد، اما اگر متوجه شوید که مجبور هستید انگشتان خود را برای رسیدن به آدرس بار دراز کنید که باعث اختلال در جریان کاری شما می‌شود، می‌تواند مفید باشد.

بازتاب-این شرکت توانایی انتقال آدرس بار مرورگر را به پایین صفحه از بالا و در صورت تمایل آن را به مکان اصلی خود بازگرداند. استیو موزر، نویسنده MacRumors، این ویژگی را در نسخه TestFlight کروم برای iOS در ماه آگوست مشاهده کرد، اما اکنون راه خود را به نسخه عمومی مرورگر برای پلتفرم تلفن همراه باز کرده است.

ایده این است که دسترسی به آدرس بار را با انگشتان شست خود آسان‌تر کنید، مانند Safari و Opera در تلفن همراه، که هر دو به شما امکان می‌دهند برنامه را روی صفحه خود تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی بار URL به مدت طولانی فشار دهید و سپس در گزینه‌هایی که ظاهر می‌شود، “Move address bar to bottom” را انتخاب کنید. می‌توانید همین کار را انجام دهید تا آن را به بالای صفحه برگردانید، اگرچه می‌توانید ویژگی جدید را در منوی تنظیمات نیز پیدا کنید.

 


کروم

 

متأسفانه، گوگل به Engadget گفته است که جدول زمانی برای آوردن این ویژگی به اندروید ندارد و فعلاً فقط در آیفون‌ها در دسترس خواهد بود. این شرکت در سال 2019 یک رابط Chrome Home را آزمایش کرد که دارای بار URL در پایین بود، اما از مرحله آزمایشی خارج نشد.

متاسفانه گوگل برنامه ندارد سریعا ویژگی مورد اشاره را به گوشی‌های اندرویدی بیاورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید