تثبیت جایگاه سومی ملایی/ سقوط چهار پله ای محجوب و بریمانلو

  • ورزشی
  • جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱
    کد خبر :249399

اعلام جدیدترین رده بندی برترین جودوکاران جهان حکایت از تثبیت جایگاه سومی سعید ملایی و سقوط دو جودوکار دیگر کشورمان دارد.

بعد از پایان سومین گرنداسلم سال ۲۰۱۸ که به مدت دو روز در «یکتانبورگ» روسیه برگزار و با یک نشان برنز برای سعید ملایی همراه بود، فدراسیون جهانی جدیدترین رنکنیگ بهترین های دنیا در اوزان مختلف اعلام کرد.

سعید ملایی که یک نشان برنز برای کشورمان در این مسابقات کسب کرد، ۱۵۰ امتیاز به داشته خود افزود و با ۴۵۹۳ امتیاز جایگاه خود را در مکان سوم رد بندی حفظ کرد. در وزن ۸۱- کیلوگرم «خالمورزایف» روسی با ۴۸۵۰ امتیاز در صدر قرار دارد و «فرانک دی ولت» از هلند با ۴۶۳۰ امتیاز بالاتر از ملایی، در مکان دوم قرار دارد.

جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کشورمان که در روسیه دور اول باخت و حذف شد، با ۹۶۰ امتیاز و چهار پله سقوط در مکان چهلم ایستاده است. محمدبریمانلو هم در وزن ۷۳- کیلوگرم با ۱۴۱۹ امتیاز و چهار پله سقوط به مکان بیست و ششم رفت.

به گزارش مهر، جودو ایران در دو وزن ۱۰۰- و ۹۰- کیلوگرم نماینده ای در بین ۱۰۰ نفر برتر رنکینگ ندارد. در وزن ۶۰- کیلوگرم رشنونژاد در مکان ۳۱ و در وزن ۶۶- کیلوگرم قاسم نوری زاده در مکان چهل و پنجم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید