قیمت خودرو امروز ۹۸/11/17

تب گرانی خودرو ادامه‌دار شد

    کد خبر :683272

اولین بررسی‌ها از لیست قیمت خودروهای منتشر شده نشان می‌دهد گرانی خودرو نه تنها امروز متوقف نشد بلکه فعالان بازار شاهد نوسانات میلیونی نیز بوده‌اند.

آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

اولین بررسی‌ها از لیست قیمت خودروهای منتشر شده نشان می‌دهد گرانی خودرو نه تنها امروز متوقف نشد بلکه فعالان بازار شاهد نوسانات میلیونی نیز بوده‌اند.

بیشترین افزایش قیمت را دو خودروی دناپلاس توربو (تیپ ۱) و پژو پارس داشته‌اند که هر کدام چهار میلیون تومان در مقایسه با روز گذشته گرانتر شدند.

پس از این دو خودرو، سمند EF7 سه میلیون و ۵۰۰هزار تومان نوسان قیمت داشته و پژو پارس دوگانه سوز نیز با سه میلیون و ۴۰۰هزار تومان نوسان نسبت به دیروز گرانتر شده است.

به همین ترتیب خودروهای سمند LX، سمند EF7، دنا (تیپ ۱)، دنا پلاس توربو (تیپ ۱)، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هر کدام با نوسان سه میلیون تومانی به افزایش قیمت خود ادامه دادند.

از میان خودروهای مورد بررسی در گزارش‌های روزانه تنها دو خودرو در امروز، پنجشنبه شاهد کاهش قیمت بودند، که این دو خودرو هر کدام با کاهش ۵۰۰هزار تومانی شامل پژو ۴۰۵ GLX و پژو پارس اتوماتیک می‌شوند.

همچنین ۱۰ خودرو نیز به دنبال اینکه روز گذشته وارد کانال افزایش قیمت شده‌ بودند، امروز را بدون نوسان و تغییر قیمت باقی ماندند.


قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱

قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲

قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی گفت:

    با سلام دو سال پیش که پراید ۲۱ میلیون تومان بود برای من کارمند امکان خرید آن نبود و حالا که ……. نظارت چی هست اصلا ؟ دولت چکاره هست ؟

  2. علی گفت:

    سلام / شما بگویید قشر کم درآمد برای خرید بی کیفیت ترین خودروی داخلی یعنی پراید یا پژو ۴۰۵ چه زمانی توان خرید پیدا می کند؟ ثروتمندان که در هر زمانی هر خودرویی داخلی یا خارجی و هر مدلی که می خواهند خرید می کنند ؟ چشم دولتمردانمان روشن که اینقدر به فکر مردم هستند !!! خانواده های محجوب و عزیز ایرانی را درک می کنند!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید