تبلت اقتصادی گلکسی تب اس 7 لایت سامسونگ بزودی از راه می رسد

    کد خبر :789163

سامسونگ را می‌توان از تولیدکنندگان بزرگ صنعت تبلت و تلفن همراه دانست. این شرکت هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در این حوزه معرفی و عرضه می‌کند. برای سال 2021 هم برنامه‌های بزرگی تدارک دیده و یکی از آنها معرفی تبلت اقتصادی اما میان رده گلکسی تب اس 7 لایت است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– به تازگی سه شماره مدل از دستگاه تبلت سامسونگ با عنوان SM-T730 ، SM-T735 و SM-T736GB در پایگاه‌های داده رویت شده که گفته می‌شود به تبلت گلکسی تب اس 7 لایت مربوط می‌شود. سال گذشته سامسونگ سری تبلت گلکسی تب اس 7 را معرفی کرد اما در نظر دارد امسال نسخه لایت را راهی بازار کند.

 

گفته شده این تبلت در نسخه 4g LTE و 5G عرضه می‌شود و شرکت کره‌ای نیز پردازنده جدید Snapdragon 750G کوالکام را برای آن تدارک دیده است. این چیپ فرکانس 2.5 گیگاهرتز داشته و از شبکه 5جی هم قابلیت پشتیبانی دارد. همچنین با تراشه گرافیکی آدرنو نیز توانایی بالایی باید از گلکسی تب اس 7 لایت انتظار داشت.

در سایر مشخصات باید به حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، باتری 7000 میلی آمپرساعتی، سیستم عامل اندروید 11، حافظه ذخیره سازی 128گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد. اطلاعات پیرامون این تبلت آینده بسیار نیست اما باید بیان داشت که پردازنده Snapdragon 750G پیش از این در گوشی‌های هوشمند Redmi Note 9 Pro 5G شیائومی، MI 10i 5G شیائومی و Galaxy A42 5G سامسونگ تعبیه شد و قدرت عملکرد بالایی دارد.

انتظار داریم در بهار امسال شرکت کره‌ای برنامه‌ای برای معرفی دستگاه مورد اشاره خود داشته باشد.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید