تا بنزما هست، لالیگا هم هست!

  • آرشیو
  • یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸
    کد خبر :793326

مطبوعات مادریدی به تمجید از درخشش بنزما پرداختند و از گلزنی او و پیروزی رئال در دیدار سخت مقابل الچه صحبت کردند.

شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا، رئال مادرید در یک بازی سخت و جنجالی مقابل الچه با درخشش بنزما به برتری رسید (گزارشی از جنجال داوری این مسابقه را در اینجا بخوانید). در این مسابقه در حالی که رئال یک بر صفر از حریف عقب بود، بنزما دوباره به داد زیدان رسید و توانست در دقایق 73 و 1+90 گلزنی کند. گل دوم او در واپسین لحظات بازی به ثمر رسید و بنزما با یک شوت دیدنی هنر خود را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

بنزما اکنون تنها گلزن مادرید و تاثیرگذارترین مهره زیدان در این فصل محسوب می‌شود و آماری درخشان از خود به جا گذاشته است. این درخشش تا حدی واضح شده که رسانه‌های مادریدی به تمجید از ستاره فرانسوی پرداختند و در جلد خود نوشتند: تا بنزما هست، لالیگا هم هست.

به گزارش فارس، رئال مادرید اکنون با 57 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و تنها 6 امتیاز با اتلتیکو و صدر فاصله دارد. بارسلونا با یک بازی کمتر و 56 امتیاز در رده سوم جای دارد و همین مسئله، لالیگا را به هیجان انگیزترین لیگ اروپا بدل کرده است. بازی 22 فروردین بارسلونا و رئال مادرید در «ال‌کلاسیکو» بسیار تعیین کننده و جذاب خواهد بود.

*بنزما؛ امید اصلی زیدان و رئال مادرید

در تیم زیدان، بنزما با 23 بازی و 15 گل در صدر جدول گلزنان رئال در لالیگا قرار گرفته و فاصله‌ای بسیار زیاد با دیگر بازیکنان و مهاجمان ایجاد کرده است. در شرایطی که مهاجمان دیگر مادرید اثری از خود در مسابقات بروز نمی‌دهند این بنزما است که بار رئال را به تنهایی به دوش کشیده و باعث پیروزی زیدان می‌شود. بی‌شک زیدان باید از او هم به عنوان برترین مهاجم تاریخ فرانسه نام ببرد. جالب است بدانید که گلزن دوم رئال کاسمیرو است که تنها 5 گل زده و اصلا در خط تهاجمی بازی نمی‌کند. او نیز تمام گل‌های خود را با ضربه سر به ثبت رسانده و نشان می‌دهد چقدر تیم زیدان وابسته به ارسال از جناحین و ضربات شروع مجدد شده است. والورده، مودریچ، وینیسیوس با 3 گل در رده بعدی، ازارد، واسکز، آسنسیو، واران، راموس و کروس در رده چهارم قرار گرفته‌اند.

بنزما در لیگ قهرمانان اروپا نیز با 4 گل باز هم گلزن اصلی زیدان به شمار می رود و امید اصلی مادرید برای حذف آتالانتا و رسیدن به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا است. سه شنبه کنونی در مادرید، رئال میزبان تیم گاسپرینی است و باید بتواند با حفظ برد یک بر صفر دیدار رفت، شرایط صعود به مرحله بعد را فراهم سازد.در حالی که سویا و بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند و اتلتیکومادرید دیدار رفت مقابل چلسی را شکست خورده است، تمام نگاه‌های اسپانیا به رئال مادرید دوخته شده تا این تیم بتواند پرچم لالیگا در اروپا را بالا نگاه دارد.

مارکا در جلد امروز خود تیتر «بنزما لالیگا را می‌خواهد» را منتشر کرد و آ.اس مادرید از «لالیگا در اوج حساسیت» را به عنوان تیتر اصلی خود پرده برداشت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید